geir33 Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hei har nettop kjøpt dette kameraet men får ikke til å få dato på bildene . har prøvt og lese manualen men finner ikke noe der den er jo bare på 106sider. jeg vil ha dato nede på hvert bilde håper på noen som vet hvordan det skal gjøres kan svare meg :wink: :wink: Lenke til kommentar
Drake Ramore Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Vil ikke datoen (og klokkeslett) framgå av EXIF-informasjonen? Exifer viser bilder og EXIF, andre program kan trekke ut infoen og lagre den i en egen fil... Lenke til kommentar
geir33 Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 takk for svar det jeg helst vil ha er dato på bilde andre kamera jeg har sett kan legge dato nede på høyre side av bilde jeg vil se dato uten å måte sjekke hvert bilde Lenke til kommentar
Drake Ramore Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 "nede i høyre hjørne" - som på videokamera? tilsvarende som enkelte APS/kompakt-kameraer har? f.eks. røde "digitale" tall? Jeg har i mitt kamera, A60, Visnings-modus med 3 muligheter; ingen info, dato/kl./bilde-nummer og så i den tredje legges de fotografiske parameterne til; blender, lukkertid, hvitbalanse,... Jeg velger mellom de via Display-knappen. Info kan jeg også se i 3x3-bilde visningen. Er det du vil ha - eller dato påført bildene når du får de tilbake fra "framkalling"? For å få det... jukse det til med å legge på et ekstra lag med standardisert skrifttype og -plassering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå