datarock Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hei gutter og jenter, Jeg er sånn passe lei av Zyxel-modemet Telenor har sent meg (type P2602HWT), og funderer derfor på å kjøpe en ruter som kan stoles på, og som har alle funksjoner jeg ønsker. I den forbindelse lurer jeg på om noen av dere har erfaring med å sette Zyxelen fra Telenor i bridge mode med en eller annen ruter, og kan komme med anbefalinger til hvilken ruter jeg burde satse på? Det jeg kunne tenke meg er en ruter med godt og enkelt oppsett av NAT, samt DMZ, som jeg har tenkt å teste med en PS3. På forhånd takk for tips og svar. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 NAT, DMZ..for PS3? Er jo bare å koble zyxelen til pluggen i veggen, slå på wi-fi, så har du access point til PS3 og alle andre konsoller du måtte ønske. Lenke til kommentar
datarock Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 NAT, DMZ..for PS3? Er jo bare å koble zyxelen til pluggen i veggen, slå på wi-fi, så har du access point til PS3 og alle andre konsoller du måtte ønske. Ja de sier så, men PSN fungerer ikke slik som det skal. NAT type 3 etc. Takk for uhjelpsom kommentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå