testing123 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hei! Jeg skulle i dag flekke over noen flekker fra steinsprut, og noen andre riper og flekker. Fargen er sølv metallic, så i utgangspunktet litt vanskelig å få til tenkte jeg. Resultatet ble ikke bra. Ser ut som jeg har brukt litt for mye, og smurt for mye rundt skaden. I tillegg er det litt fargeforskjell på den nye lakken i forhold til opprinnelig. Den nye ser mørkere ut, men kjøpte lakken med forhandleren så skal være rett. Er det mulig å få vekk overfløding lakk rundt "såret" uten å måtte dra til en lakkspesialist? Bilen er 10 år gammel, så ikke så veldig nøye, men vil at det skal se bedre ut enn hva det er nå. Noen produkter dere anbefaler fremfor andre? På forhånd takk Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Mange velger å la lakken herde lenge, for så å pusse ned fin-fint våtslip-papir ca. 2000 korn. Etterpå bør man også maskinpolere stedet, slik at ripene fra våtslipingen blir fjernet. Lenke til kommentar
testing123 Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Mange velger å la lakken herde lenge, for så å pusse ned fin-fint våtslip-papir ca. 2000 korn. Etterpå bør man også maskinpolere stedet, slik at ripene fra våtslipingen blir fjernet. Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Husk å bruke en slags kloss under, for å få det jevnest mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå