Oddsiv Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Hei jeg har kjøpt skolepcen som jeg hadde på videregående. Og det ser ut til at recovery partisjonen er slettet. Og produktnøkkelen under er til Vista, men har XP på pcen. Hva gjør jeg om den krasjer. Endret 2. juli 2010 av Oddsiv Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Spør admin som solgte deg maskinen. Dem burde sitte med recovery partisjon/CD/DVD. Lenke til kommentar
Oddsiv Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Spør admin som solgte deg maskinen. Dem burde sitte med recovery partisjon/CD/DVD. Problemet er at IT ansvarlig på skolen har avgått med døden. Og han nye har ikke peiling. Endret 1. juli 2010 av Oddsiv Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 da tar du backup med eit image program, op vips så har du fixa d sjæl Lenke til kommentar
Oddsiv Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 da tar du backup med eit image program, op vips så har du fixa d sjæl Jeg er grønn på dette med pc. Er det noen gratis image program, som du kan anbefale? Og hva med manglende lisenskode? Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 du treng ikj lisenskode ved inlegging av et image, sitt dessverre på mobil nå så det er vanskelig og legge ut linker. Btw acronis true image er et anbefalt program Lenke til kommentar
Oddsiv Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 du treng ikj lisenskode ved inlegging av et image, sitt dessverre på mobil nå så det er vanskelig og legge ut linker. Btw acronis true image er et anbefalt program Noen andre? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 du treng ikj lisenskode ved inlegging av et image, sitt dessverre på mobil nå så det er vanskelig og legge ut linker. Btw acronis true image er et anbefalt program Noen andre? Regner med at prisen vikret avskrekkende. Og ja, det er den med tanke på at det finnes gratisprogrammer som kan gjøre samme nytten: O&O Diskimage express. Har ikke prøvd den selv, så du får gi tilbakemelding når du finner ut hvordan den er i bruk. NB: tror ikke den lar deg lage en oppstart-CD for gjennoppretting dersom windows går fløyten. Da må du muligens ha pro-versjonen. Hvis du takler å huske filbaner og samtidig gidder å knote litt for å lære deg PING (Partimage Is Not Ghost) så er dette et kjempefint gratisalternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå