slitr Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Har ekstremt lite peiling på anlegg, men har kjøpt meg en subkasse fra netthandelen (HER). Lurer derfor på om noen kan gi meg et tips om hvilken forsterker jeg trenger? Eventuelt hvor jeg kan kjøpe? Helst det billigste som finnes! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Au da, nok en som har gått på en smell, hehe... Biltema har vel en billig monoforsterker, eller så har ljudia.no en til 12-1300kr... Lol, leste dette nå: Enkelte mener at det spiller bedre ved å sage ut en bassport i kabinettet. Bruk i så fall en 80mm hull sag og plasser hullet mellom terminalene på baksiden av kabinettet. Eventuelt kan du lage to hull på 40mm og eksperimentere med lengden på bassportene (bruk gjerne kjernen på en do rull, forsterket rundt kantene). Dette er seriøse saker, som du skjønner Som en "bekjent" sa: kanskje vi skal tipse dem om at forsterkere får bedre kjøling hvis man legger dem under vann..?? Endret 30. juni 2010 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå