stimas Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hei. Har i dag et lite rom på hytta (som har 3 yttervegger) som vi vurderer å lage badstue av. I dag er dette rommet kledd med ubehandlet furu-panel. Regner med at jeg må ned med dette panelet for så å bruke gran (?). Så lurte jeg på hvordan man skal gjøre det mht. byggfolie (dampsperre) i badstuer. Man kan sikkert ikke bruke vanlig folie? Så evt. andre tips. På forhånd TAKK! PS: Har prøvd å søke nett opp ned, men finner ikke detaljer rundt det å bygge egen badstue. stimas Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Søkt sier du, rart.. Fikk opp dette som førstelink. Ganske grei oppskrift syns nå jeg. Eller du kan ta titt på http://bks.byggforsk.no/DocumentView.aspx?sectionId=2&documentId=418 så du gjør det etter byggereglene. Lenke til kommentar
stimas Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Den var kjapp! Håpet på noe der ute som var gratis. Takk for hjelpen. stimas Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Bare hyggelig det. Første guiden er jo gratis, men når man skal bygge noe vettugt, er det best å gjøre det så riktig som mulig og 250 kr for en god beskrivelse er ikke all verden syns jeg. Har jo nettopp brukt over 100 000 for å pusse opp badet bare. Får ha lykke til med byggingen! Lenke til kommentar
stimas Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Alt som er gratis er bra... he he. "Første guiden er jo gratis..." skriver du.... Hvor finner jeg det? Når jeg legger den i handlekassa, så kommer det opp knappe 250,-. stimas Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Ikke sant? Ikke så mye det. Mente guiden til forbruker.no(Klikk). Skal prøve å referere til linker bedre heretter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå