Gå til innhold

Problemer med å overføre musikk til Samsung mp3spiller

Anbefalte innlegg

Hei, har fått en macbook

Det jeg lurer på er at hvordan jeg overfører musikken min til en Samsung mp3, putter inn usb kabelen men det poper ikke opp noe..har ikke ipod!! men en helt vanlig mp3..

prøvde med itunes men det gikk ikke...

takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sitter med samme problem selv, jeg får ikke koblet min YP-P2 til Macen.

Nikka: Det har ingen ting med Mac sitt herredømme å gjøre, det er snakk om at Samsung bruker et eget program til sine mp3-spillere, EmoDio. Saken er den at EmoDio er ikke gitt ut for Mac. Enda.

Lenke til kommentar

Jeg sitter med samme problem selv, jeg får ikke koblet min YP-P2 til Macen.

Nikka: Det har ingen ting med Mac sitt herredømme å gjøre, det er snakk om at Samsung bruker et eget program til sine mp3-spillere, EmoDio. Saken er den at EmoDio er ikke gitt ut for Mac. Enda.

Hvilket har med Apples herredømme å gjøre, da Apple nekter å legge til rette for at konkurrenter skal kunne lage programvare for Apples OS, jmf. flash og andre slike saker.

Lenke til kommentar

Failtroll fails.

Finnes da vel flash til Mac - det suger, men det er Adobes problem. Apple har ingen ting de skulle sagt når det gjelder å installere programvare på Mac. Dersom Samsung ikke har klientprogramvare til Mac, er det nok ikke på grunn av manglende støtte fra Apple, men heller at Samsung er slappe.

Lenke til kommentar

Failtroll fails.

Finnes da vel flash til Mac - det suger, men det er Adobes problem. Apple har ingen ting de skulle sagt når det gjelder å installere programvare på Mac. Dersom Samsung ikke har klientprogramvare til Mac, er det nok ikke på grunn av manglende støtte fra Apple, men heller at Samsung er slappe.

Du har ikke fått med deg at Adobe nå nekter å levere flash til Apples produkter?

Du tror kanskje det er tilfeldig at alle produsenter leverer til Windows, men ikke til Apples OS? Det er ikke det forstår du.

Lenke til kommentar

Mac OS X er da på lista over platformer man kan laste ned flash til: http://get.adobe.com/flashplayer/otherversions/

~10% markedsandel kontra ~90% markedsandel er nok grunnen til at de fleste leverer programvare til Windows, men ikke nødvendigvis Mac. Jeg synes dog ikke det er for lite programvare til Mac OS, og savner ingen ting fra da jeg brukte Windows. Om ikke akkurat det samme programmet finnes til Mac, finnes det ofte (bedre) alternativer.

Lenke til kommentar

TS, jeg har funnet en løsning nu.

Det er en liten "hack" du kan utføre, du endrer P2'en din fra MTP til UMS, altså til en masselagrins enhet. Da får du opp P2 på skrivebordet! Men ikke oppgrader til mer enn 3.15, du skjønner når du leser guiden, når du går opp til 5.10 så skjer det noe tull med passordet på enheten, tror en formatering på enheten gjør seg. :)

Driver å tester selv nå.

Link til guide her!

Lenke til kommentar

Rent bortsett fra programvare som støtter overføring til MP3-spillere som konkurrerer med Apples egne - det er nok IKKE tilfeldig. :)

...den programvaren er Samsung helt fri til å utvilke selv. Apple nekter ikke Samsung det. If so, så hadde kilder på det vært meget interessant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...