Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre når jeg har nattevakt?

care1337

Anbefalte innlegg

Nattevakt - what to do?

Jeg arbeider som nattevakt på et kollektiv med rusmisbrukere som trenger litt oppsyn. 98% av tiden er det minimalt å gjøre. 10 timers-vakter kan derfor bli laaaange uten å ha noe å gjøre.

Er litt lei av å bare se filmer og TV. Jeg er en person som liker å "gjøre noe" aktivt. Ikke bare sitte passivt forran TVen og se på filmer etc.

Er det noen som har forslag til hva jeg kan gjøre på; som er litt mer konstruktivt? :)

F.eks. lære noe; tutorials eller noe programerings-shitz eller et eller annet jeg kan få bruk for senere. Jeg er ganske IT-interessert.

Er også glad i å snakke med folk over nettet. Men av en eller annen merkelig grunn; når jeg sjelden frem til damene gjennom nettdatingplasser som match o.l. hehehe.

Filmer og serier kan til nøds gå. Men da bør det være ekstremt vannedannende spenningsserier. Høhø. Jeg mister interessen fort.

Gaming? Tja.... jeg syns det blir for mye som "skjer" i slike combat-spill. Sci-Fi og "utenom-den-virkelige-verden" -greier har jeg liten interesse av. Det er et par spill som har fenget meg. Slik som TrackMania og noen adventure-spill (2D).

Istedenfor å bare kaste bort tiden. Hadde det vært genialt om jeg kunne bruke tiden på noe jobbrelaterte greier (jobbe i en annen jobb på jobben altså... ja - jeg får lov til det). Support på chat, svare på mail... helpdesk eller noe over nett kanskje. Noen som vet hvordan man kan få jobb innen slikt?

Takk for alle innspill. :)

PS: Siden det er natt, må jeg selvfølgelig prøve å være litt stille. Så jeg kan med andre ord ikke lære meg å spille orgel eller blokkfløyte mens jeg har nattevakt. Hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981723478

Begynn å programmere iPhone apps?

Lager du en virkelig schlager så trenger du kanskje aldri å jobbe igjen?

Lenke til kommentar