AiKi Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Har inntrykk av at det er mange, spesielt i sommerperioden, som trenger hjelp til kjøp av kamera (samt evt. utstyr), og i praksis lurer de fleste på det samme (selv om de har sine egne behov). Ser at både mobilforumet og "Data"/HW-forumet har en egen kategori for kjøpshjelp, og ser for meg at ting kunne blitt mer oversiktlig med en egen kategori. Dette vil også gjøre det lettere å samle informasjon for kjøpere i annonserte tråder. Dette kan f.eks. gjøres med en enkelt kategori for all kjøpshjelp, eller med underkategorier for speilrefleks/systemkamera, kompaktkamera og annet utstyr. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Det forslaget støtter jeg. Tror det er like greit med en kategori for all kjøpshjelp. Bakdelen er vel at ingen gidder å dra inn i den kategorien. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Vel - leser man akam fra denne linken (siste 24t, avgrenset til akam), så får man dem opp. Men - kunne vært ok - så er det også lettere for de som spør å finne andre lignende tråder - det er mange like tråder om "hjelp jeg skal ha speilrefleks". Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg har lagt inn dette forslaget i den nye strukturen, som kommer på beina i løpet at et par uker... Les mer her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå