mohamedina Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Hei folkens Har tenkt å kjøpe meg ny mobil. Dette skal skje innen 10.aug. Pris spiller ikke noe rolle sånn sett. skal bruke den i jobb sammenheng primært men også privat. Viktig at den har god mulighet for mail, kalender med avtaler og slikt. Utover det skulle jeg gjerne hatt god samtale lyd, god skjerm og taletid hadde vært greit, for kommer til å bli brukt mye til ringing. Mini jack hadde også vært fint men ikke noe must Har sett på HTC Desire eller HTC HD men vet ikke om noen andre her inne har noe gode anbefalinger eller innspill? Endret 30. juni 2010 av mohamedina Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Mange kommer sikkert til å ville skyte meg, og regn med å få andre forslag, men har du vurdert en iPhone? Da tenker jeg spesielt på iPhone 4, som av mange nettaviser og blogger har blitt kåret til den beste mobiltelefonen på markedet. HTC har også mange flotte telefoner, men jeg velger å anbefale iPhone. Av egen erfaring kan jeg nevne at den har svært gode muligheter for epost, kalender med avtaler og lignende, og skjermen er en av de beste du får tak i. Det beste er nok å prøve flere forskjellige modeller. Hvis du har en butikk i nærheten som selger mobiltelefoner, bør du ta en tur innom og se hva de har å tilby. (Merk at iPhone 4 ikke har blitt lansert her i landet enda, men vil mest sannsynlig bli tilgjengelig før 10. august) Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Apple iPhone 4, HTC HD2, Samsung Galaxy S. En av disse tre burde gi deg en god opplevelse. HTCen er mest for proffbrukere, mens Apple og Samsung er like mye underholdningstelefoner. HTC Desire, som du har sett på, er også et godt valg. Lenke til kommentar
mohamedina Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Takk for svar:) Får ta meg en tur til butikken og teste og se hva jeg finner fornoe Regner med HTC HD2 Lenke til kommentar
Coffice Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) HTC HD2 kjører jo windows mens HTC og samsung får du med android. mobilens os er det jeg legger mest vekt på. personlig foretrekker jeg android fremfor windows, men en kamerat av meg har HTC HD2 som jobb telefon og han er veldig fornøyd med den. Endret 1. juli 2010 av Coffice Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hei folkens Har tenkt å kjøpe meg ny mobil. Dette skal skje innen 10.aug. Pris spiller ikke noe rolle sånn sett. skal bruke den i jobb sammenheng primært men også privat. Viktig at den har god mulighet for mail, kalender med avtaler og slikt. Utover det skulle jeg gjerne hatt god samtale lyd, god skjerm og taletid hadde vært greit, for kommer til å bli brukt mye til ringing. Mini jack hadde også vært fint men ikke noe must Har sett på HTC Desire eller HTC HD men vet ikke om noen andre her inne har noe gode anbefalinger eller innspill? kjøp htc desire. nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå