Balleflass Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 hei har akkurat gått ferdig 1 år på Forkurs Ingeniør på NITH og jeg har bestått alle fag untatt matteeksamen der jeg strøyk. har meldt meg opp til konteeksamen den 3 august. har søkt meg inn på Dataingeniørn i Grimstad (universitetet i Agder) og lurer dermed på om jeg får begynne på den linja nå i august hvis jeg består konteeksamen og ettersender papirer? eller må jeg vente til over nyttår? mvh Tim Lenke til kommentar
War Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Nå skal ikke jeg komme med noe fasit, men jeg regner med at du kan komme inn om det er plass. Du mister nok retten/plassen du hadde fått nå som du ettersender karakter for eks 20 august. Da blir du nok en av de som begynner på faget i september om det er plass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Tror du bør forhøre deg med en rådgiver på skolen. De kan nok gi helt klare svar på det. Hvis ikke jeg husker helt feil er det mulig å få betinget opptak på enkelte studier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå