Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hva gjør dere gutter når dere er med venninner på kvelden/fritiden? En kan liksom ikke drive med det samme som når man er med gutta... (gaming, tv, film osv.) Hver gang jeg er med venninner på kvelden/fritiden så føler jeg alltid at jeg må stå for å underholde henne... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Hva gjør dere gutter når dere er med venninner på kvelden/fritiden? En kan liksom ikke drive med det samme som når man er med gutta... (gaming, tv, film osv.) Jeg kan av egen erfaring bekrefte at tv og film fungerer utmerket som aktivitet sammen med venninner (venner av motsatt kjønn). I visse tilfeller fungerer også spill. En annen ting som har vært populært, er lengre kjøre- eller gåturer mens det snakkes om alt mellom himmel og jord underveis. Hver gang jeg er med venninner på kvelden/fritiden så føler jeg alltid at jeg må stå for å underholde henne... Er du gutt eller jente? Redigert: Du bryter retningslinjene for bruk av gjestefunksjonen (se den store notisen på toppen av siden). Hvis du registrerer deg vil du få nytte av forumet på flere måter. Endret 30. juni 2010 av Runar Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Når jeg er med venninner er det ofte film/tv. Eller så prates det bare om alt mellom himmel og jord som han over sier, mens et random tv-program som ingen følger med på står på i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Er du gutt eller jente? Redigert: Du bryter retningslinjene for bruk av gjestefunksjonen (se den store notisen på toppen av siden). Hvis du registrerer deg vil du få nytte av forumet på flere måter. Er gutt, 20 år. Bruker gjestefunksjon da det er litt flaut å spørre andre om slikt, og vil ikke ha det knyttet opp med brukernavnet mitt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Dette forumet tillater i noen få kategorier gjesteposting, det vil si at man ikke må være registrert for å kunne poste i de aktuelle kategorien. Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Jeg har stengt denne tråden da jeg ikke anser førsteposten for å være av sensitiv art. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk av gjestefunksjonen kan medføre ip-sjekk. reaksjoner på dette mottas enten på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg