Gå til innhold

Telefonkiosken - møtestedet for mobilinteresserte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du sier noe der, Runar. Er det ikke naturlig at man opplyser hvilke muligheter et operativsystem har, kan jo være at grunnen ligger i at man ikke er klar over mulighetene?

Jeg tror de færreste «vanlige dødelige» som kjøper en slik smarttelefon er interessert i en lang utgreiing om hvilke muligheter de har. :) Nå vet jeg ikke hva produsentene selv opplyser om, men jeg forstår hva du mener.

 

 

Jeg mistet min iphone 4 i en dam, som du kanskje gjetter fungerer den ikke lenger men jeg lurer på: Kan jeg få den fikset hos apple?

Ikke uten at du selv betaler noe, hvis det var det du tenkte på.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg mistet min iphone 4 i en dam, som du kanskje gjetter fungerer den ikke lenger men jeg lurer på: Kan jeg få den fikset hos apple?

Ikke uten at du selv betaler noe, hvis det var det du tenkte på.

 

Jeg er klar for å betale men kommer det til å lønne seg, eller er det bedre å vente til iphone 5 kommer? isåfall hva må jeg regne med å betale for reparasjonen?

Lenke til kommentar

Jeg er klar for å betale men kommer det til å lønne seg, eller er det bedre å vente til iphone 5 kommer? isåfall hva må jeg regne med å betale for reparasjonen?

Det er nok ikke lenge til iPhone 5 kommer/blir lansert, men det er jo kjedelig å ha en iPhone 4 som ikke virker. Hvis du får reparert den kan du jo alltids prøve å selge den. Apple skal nok ha en god del for å reparere den hvis skadene er store (noe jeg regner med de er hvis den falt i en dam), så det kan kanskje lønne seg å høre med «private klinikker» som Dr. iPod.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Finnes det en slik Stopmobilkjøp telefon man kan ringe å få hjelp? Siden januar har jeg gått fra en Iphone 3GS til Sony Ericsson X10 som jeg hadde i 10 dager ca, for så å kjøpe meg en HTC Desire. Og nå tror jeg faen meg jeg kommer til å ende opp med Iphone 4.

 

Nå så jeg ikke helt hvor lenge sia dette var skrevet men jeg kjenner meg igjen får å si det mildt.Siden tidlig 2000tall har jeg sikkert byttet en plass mellom 60-70 mobiler.Så jeg bytter ofte for å si det sånn.Billig er det heller ikke.Har for øyeblikket en galaxy2 som jeg har hatt siden desember 2011.Får se hvor lenge det holder.Er fornøyd til nå :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Heiii!

Har funnet et par problemer med den nye Galaxy S2'en min. Noen som kan hjelpe meg litt her?

 

For det første; Det er noe som gjør at når en SMS melding kommer over et visst antall tegn konverteres den automatisk til en MMS melding istedet for en vanlig SMS. Veldig upraktisk da jeg har gratis sms, men ikke mms. Blir nødt til å sende disse noe lengre sms'ene som flere meldinger. Noen som vet hvordan dette evt kan fikses? Fant ikke innstillingene for dette.

 

 

For det andre; synkroniseringen ser ikke ut til å fungere helt på samme måte som med forrige mobilen. I kontaktlisten kan jeg få opptil 4-5 kontakter fra samme person, en gmail, en hotmail, en facebook, en WhatsApp, og en med vanlig nummer. Med forrige mobilen ble alle disse samlet til EN kontakt. Er ikke dette mulig med Galaxy s2? I så fall - jeg finner ikke ut hvordan!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Mangle her som har forhåndsbestilt seg en Galaxy SIII enda eller, og noen som har noen meninger om farge valg, hvit eller blå :)

 

Siste jeg trenger er enda en mobiltelefon, men penga sitter ekstra løst på denne tiden av året med tanke på feriepenger og litt tilbake på skatten.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...