cyclo Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Etter særdeles vellykede forsøk andre steder på forumet har vi nå opprettet Telefonkiosken - møtestedet for mobilinteresserte Dette er en mindre formell pratetråd for oss mobilinteresserte på forumet. Her går praten om løst og fast, uten kravet til å holde oss "on topic" slik vi har ellers her på forumet. Dette er rett og slett stedet hvor vi mobilinteresserte kan sosialisere og la praten gå fritt. Samtidig er det på sin plass med noen enkle regler: - Selv om praten her er fri gjelder naturligvis resten av våre retningslinjer. - Sørg for at alle har det bra. Telefonkiosken er et sted hvor vi kan sosialisere og kose oss, ikke et sted for krangling og andre ulumskheter. - Alle former for trolling og flamewars slås hardt ned på. - De store diskusjonene om hvilken telefon eller operativsystem som er best tas ikke her, det har vi allerede mer enn nok tråder om allerede. Endret 30. juni 2010 av cyclo 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Looking good! Jeg velger å begynne med å mimre tilbake til den tiden da tven skrudde seg av hvis noen ringte til mobiltelefonen som lå på toppen. Om det var tven eller telefonen er jeg fortsatt usikker på. 1 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Selv har jeg planer om å kjøpe et pulsbelte jeg kan bruke med min 5800 og Sports Tracker Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Da begynner vi å nærme oss ferdig med omstruktureringen. Venter bare på en avgjørelse på siste kategorien som skal slettes. For en jobb det var... Så fra nå av blir det emne-titel-rassia for alle penga Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Hehe, tru tråden blir godt mottatt sammen med det store arbeidet rundt omstruktureringen Må si det pulsbelte ikke var dumt, men tru ikke jeg tar innkjøp når jeg har allerede pulsklokke. Endret 30. juni 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Hehe... Runar og jeg har flyttet tråder siden 12 i natt... Jeg kommer til å ha mareritt om mobiltelefoner i flere uker nå tror jeg. Og så for å legge debatten om hvilken smarttelefon som er smartest død: En telefon som ikke kan kjøre emacs på en fornuftig måte er ikke smart. Ergo, smarttelefoner er foreløpig en myte. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Har nå bestilt beltet og har store forhåpninger. Sports Tracker er en smått genial treningspartner og fin å ha på sykkeltur Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Hmm... Vil et pulsbelte måle feil når det rumler i magen? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Nei si det ... Får trene på tom mage en gang og se Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Hehe, ser du romle romle, når du ser over data av treningsrunden Synes nå den smarte telefonen myten døde svært fort når jeg må forsatt velge E-posttilbyder på HTC-en min istedenfor skrive inn epost adresse så sette den opp instilinger automatisk for gmail osv. Endret 30. juni 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Solgte akkurat min Samsung Galaxy S og Sony Ericsson Xperia X10 mini. Savnet skikkelig tastatur, så nå sitter jeg med min Blackberry Bold til i morgen formiddag, så skal jeg hente en X10 Mini Pro. Moro. EDIT: Bra jobbet, Cyclo. Det var sårt trengt på dette forumet. Endret 30. juni 2010 av kraftpapir 1 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Cyclo og også Runars innsats i natt var ikke mindre enn formidabel så kudos til dem! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Hmm... Jeg syns jeg merker at det brukes bedre titler allerede? Kanskje det bare er "wishful thinking"? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Nytt stickyregime på gang også: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1242043 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg er kongen av prokrastinering Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Du er ikke den eneste i den gjengen. Visse ting blir det berre mer og mer arbeid av Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Sommeren er her, og da legger man fra seg alskens smarttelefoner (les: iPhone) og finner frem gode gamle Nokia 6300. Jeg merker at batteritiden (som i utgangspunktet ikke er, fantastisk) ikke er som tidligere sommere, og merker tydelig iPhone-abstinensene ved hver röykepause ++. Likevel er det noe deilig med det, og det gjör at overgangen til höstens nye smarttelefoner blir enda mer deilig. Så var mitt lille bidrag til cafe-forsöket over. Håper tråden slår til, og håper hele forumomveltningen går bra Cyclo. Har fått en vane for kun å lese Diskuter Artikler-seksjonen, kanskje det endrer seg. God sommer Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Kanskje vi alle skulle lagt bort smarttelefonene våre en gang i blant, og brukt de gode, gamle telefonene som hadde akkurat de funksjonene som var nødvendig? Ingen dum idé! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Denne telefonen fungere eksemplarisk som erstatnings-telefon når HTC er inne for reparasjon! Eneste problemet er epost, men overleve to veker med laptop. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Finnes det en slik Stopmobilkjøp telefon man kan ringe å få hjelp? Siden januar har jeg gått fra en Iphone 3GS til Sony Ericsson X10 som jeg hadde i 10 dager ca, for så å kjøpe meg en HTC Desire. Og nå tror jeg faen meg jeg kommer til å ende opp med Iphone 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå