Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt proteiner billigst?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Erstattning sier seg selv, fisk, kylling, melk, alt som er proteinrikt.

Det billigste pulveret er erteprotein, råvaren smaker ikke så godt så den er ikke god.

Ellers så blir det vel 90+ fra ej-shop osv, det er en laktosebombe og det er dårlig sammensatt.

Av kvalitstsprodukter så kommer for eks 4kg basic protein fra TN.

Det beste proteinet koster ca 800-900kr for 3 kg så alt som er fler kg eller billigere en det er da billigere å kjøpe.

Man får også 20+% rabatt om man velger å holde seg til ett sted de fleste steder.

 

Det ble mange snåle linjer, finn heller noe så skal vi si om det er billig/bra.

Unngå rene myse/whey-pulver, det er bare halve proteinen du trenger.

Lenke til kommentar

Jeg ville gått for 90+. Ikke bare er det ganske billig for 5kilo, men det gir også en grei mengde protein per 100g (snakk om 85g)

 

Laktosebombe kan diskuteres, hva med proteinpulverene til proteinfabrikken som inneholder godt over 15g med karbohydrater per 100g. Greit at det er maltodextrin og fruktose, men tviler på at proteieinet er %100 reint.

Ser heller ingen fare med laktose, ikke ihvertfall som meg som drikker flere liter med melk hverdag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Proteinrik mat er ofte dyr mat. Dersom den ikke er dyr smaker den som regel ganske forferdelig. Uansett om jeg hadde hatt gratis kylling ville jeg allikevel benyttet meg av proteintilskudd, for hvem i all verden har tid til 5-6 måltider per dag som krever steking og tilberedning?

Lenke til kommentar

Proteinrik mat er ofte dyr mat. Dersom den ikke er dyr smaker den som regel ganske forferdelig. Uansett om jeg hadde hatt gratis kylling ville jeg allikevel benyttet meg av proteintilskudd, for hvem i all verden har tid til 5-6 måltider per dag som krever steking og tilberedning?

 

Folk som lever på trening. De som ikke har jobb/skole

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...