stoffix Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg har sett noem modde inn led's i et tastatur, og fikk lyst til å prøve det en gang... men! hvor mange led's på 5V, går det an å sette inn i et tastatur?? eller er det ingen begrensing?, og blir jeg nødt til å bruke transistor uansett??? Jeg har et "klassisk" tastatur med ledning... ingen ekstraknapper eller noe... :oops: Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Du kan sette inn så mange du vil... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 hva med transistor da?? er det noen spessielle krav til det?? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Du kan sette inn så mange du vil... Kan han jo ikke likevel om en led bruker lite strøm så bruker den litt, og med mange leds blir litt til mye, og så altfor mye strøm har han jo ikke tilgjengelig Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 plz!!! NOEN DA?? si om jeg trenger noen transistorer, evt. hvor mange... :o eller annen nyttig informasjon...pliiiiis Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Kan han jo ikke likevel om en led bruker lite strøm så bruker den litt, og med mange leds blir litt til mye, og så altfor mye strøm har han jo ikke tilgjengelig Desuten er det begrensa hvor mange LEDs det er plass til.... :wink: Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Det er jo begrensa med plass, men har han egnestrømforsyning til leds kan kan koble til en del! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå