Sk!ppy Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Det står at du med et A1 førerkort har tillatelse til å kjøre med en passasjer. Men dette FALLER BORT VISS SYKKELEN IKKE ER REGISTRERT FOR TO! 1 Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Som kommer fra ditt eget hode, nok en gang. Er det virkelig mulig??? Rapportert for hva? Facepalm? Skal jeg rapportere alle dine innlegg der du holder på med drittkasting og kaller oss for idioter og slike ting? Endret 4. juli 2010 av Randeboy Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Igjen har doktoren klart å forpeste et emne. :!: Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg har hørt at visse mennesker bare lever fordi det er ikke lov å drepe dem. Jeg begynner å tro mer, og mer på denne teorien. Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Det står at du med et A1 førerkort har tillatelse til å kjøre med en passasjer. Men dette FALLER BORT VISS SYKKELEN IKKE ER REGISTRERT FOR TO! men det finnes ikke en eneste sykkel som kjøres på veier med normale skilter og normale forhold som ikke er registrert for 2.. samtidig så står det ingenting i vognkort om hvor manga som kan sitte på sykkelen da regelen ligger i førerkort klassen du har Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) men det finnes ikke en eneste sykkel som kjøres på veier med normale skilter og normale forhold som ikke er registrert for 2.. samtidig så står det ingenting i vognkort om hvor manga som kan sitte på sykkelen da regelen ligger i førerkort klassen du har KTM EXC. Jeg viste deg bilde av et vognkort istad. Endret 4. juli 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jo! En KTM EXC 125cc er IKKE REGISTRERT FOR TO. Er jo bekreftet av flere på et KTM forum FFS! Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 men det finnes ikke en eneste sykkel som kjøres på veier med normale skilter og normale forhold som ikke er registrert for 2.. samtidig så står det ingenting i vognkort om hvor manga som kan sitte på sykkelen da regelen ligger i førerkort klassen du har KTM EXC. Jeg viste deg bilde av et vognkort istad. CROSSER... IKKE NORMALE VEI BEREGNA men det finnes ikke en eneste sykkel som kjøres på veier med normale skilter og normale forhold som ikke er registrert for 2.. samtidig så står det ingenting i vognkort om hvor manga som kan sitte på sykkelen da regelen ligger i førerkort klassen du har KTM EXC. Jeg viste deg bilde av et vognkort istad. du viste bullshit Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 KTM EXC er laget for veibruk, og ingenting annet. Den ble spesifikt laget for vanlig gatebruk. Den er designet som en Crosser/SuperMotard men er laget for veibruk. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Seriøst. Selv om du kanskje ikke liker det, så er ikke et vognkort bullshit. EXC er laget for vei. face it. Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 det står ikke i vognkortet hvor mange personen man kan ha på... det er førerkortet som spesifiserer dette med A1 lappen med bil er det noe annet dere er så blåste på dette området at dere tror virkelig på det selv. hahahahha Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 men det finnes ikke en eneste sykkel som kjøres på veier med normale skilter og normale forhold som ikke er registrert for 2.. samtidig så står det ingenting i vognkort om hvor manga som kan sitte på sykkelen da regelen ligger i førerkort klassen du har KTM EXC. Jeg viste deg bilde av et vognkort istad. CROSSER... IKKE NORMALE VEI BEREGNA men det finnes ikke en eneste sykkel som kjøres på veier med normale skilter og normale forhold som ikke er registrert for 2.. samtidig så står det ingenting i vognkort om hvor manga som kan sitte på sykkelen da regelen ligger i førerkort klassen du har KTM EXC. Jeg viste deg bilde av et vognkort istad. du viste bullshit HAHA! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg begynner å bli litt lei meg jeg, på dine vegne.. Lenke til kommentar
Strandern Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 men det finnes ikke en eneste sykkel som kjøres på veier med normale skilter og normale forhold som ikke er registrert for 2.. samtidig så står det ingenting i vognkort om hvor manga som kan sitte på sykkelen da regelen ligger i førerkort klassen du har KTM EXC. Jeg viste deg bilde av et vognkort istad. CROSSER... IKKE NORMALE VEI BEREGNA men det finnes ikke en eneste sykkel som kjøres på veier med normale skilter og normale forhold som ikke er registrert for 2.. samtidig så står det ingenting i vognkort om hvor manga som kan sitte på sykkelen da regelen ligger i førerkort klassen du har KTM EXC. Jeg viste deg bilde av et vognkort istad. du viste bullshit NÅR i helvette begynt CROSSERE å få vognkort?! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Aldri? Med EXC er jo sykkel for gate/vei Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 det står ikke i vognkortet hvor mange personen man kan ha på... det er førerkortet som spesifiserer dette med A1 lappen med bil er det noe annet dere er så blåste på dette området at dere tror virkelig på det selv. hahahahha Når er det du skal finne veien til legesenteret? Du må ha en hjerneskade? Det går ikke på type førerkort man har, det står i vognkortet hvor mange personer kjøretøyet er registrert for. Lenke til kommentar
Strandern Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Aldri? Med EXC er jo sykkel for gate/vei Akkurat xD Så hvorfor sier han at det du viste fram var et cross-vognkort? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Fordi at han uheldigvis ble mistet i bakken som ung Han sa vel egentlig ikke at det var vognkort for cross? Nå er jeg med her ja! Han sa vel det ja Endret 4. juli 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Strandern Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Fordi at han uheldigvis ble mistet i bakken som ung Han sa vel egentlig ikke at det var vognkort for cross? Nå er jeg med her ja! Han sa vel det ja CROSSER... IKKE NORMALE VEI BEREGNA At de ikke er veiberegnet er fordi en crosser ikke er lovlig på vei. Til Mr. Hawking Men enduro/motard/supermotard er samme formen som crosser, men har alt utstyr og motorkraft som skal til for at den skal være lovlig på veien. Og det er faktisk ingen forskjell på vognkortene fordi det er en enduro eller racing. Det finnes racingsykler som ikke er godkjent til 2 personer, men kan bli omgjort til dette av et verksted, eller en enkelt person. Deretter må man på "visning" til vegvesenet. Endret 4. juli 2010 av Strandern Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Virker som doktoren har insett sitt nederlag, og forlatt diskusjonen her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg