Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg skal vel kanskje snart få tak i Dazzle. Jeg kan filme deg i spectator og sende deg noen klipp hvis jeg skaffer meg det. Det var det jeg trengte å høre:P Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg har det ikke enda da, men skal vel anskaffes en gang i sommerferien! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg skal kjøpe en Haugane HD PVR, trenger jeg da noe mer for å koble den til ps3? Jeg må trenge en Component cabel, fikk jeg det med playstation? Den gule røde og hvite greien? hvis ikke kan dere sende en link på hvor jeg kjøper det? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Du trenger komponentkabel og en PC. Husker ikke om det kom komp kabel med PS3'en, men regner med det siden det ikke fulgte med HDMI. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Det er sånn rød gul og hvit greie, men den er jo til scart? også har jeg bare en hdmi inngang på tv'en min, gjør det noe? Funker det og redigere med en berbar Dell Inspiron 6400. Et siste spørsmål er om Sony Vegas Pro er gratis! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Sony vegas pro koster noen tusenlapper Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Sony vegas pro koster noen tusenlapper Pfft, tehpirateb@y ftw. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Hva snakker du om ? Slikt er strengt forbudt, det er mot loven faktisk å stjele ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Hva snakker du om ? Slikt er strengt forbudt, det er mot loven faktisk å stjele ! De har nå enda ikke blitt tatt da I Sverige er sånt lov. (Feil i reglene.) Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Det er forkastelig å laste ned. Tenk, de taper masse penger. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Det er forkastelig å laste ned. Tenk, de taper masse penger. Troll much. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå