Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hei. Jeg har lyst til å lage et par montage videoer på Ps3 (MW2), problemet er at jeg ikke har peiling på hvordan Jeg er blitt ganske flink med data osv, så jeg tenkte jeg kunne lære meg dette. Er det mulig å recorde uten noe annet, bare rett fra Ps3'en? Med det tenker jeg som på CS:S, at du skriver i console eller noe lignende. Det er jo akkurat kommet ny update og det inneholdt noe med video redigering hvertfall. En annen løsning jeg lurer på om går ann er å recorde over Media Server. Tviler på at det går ann, men jeg vil gjerne gjøre dette uten kamera og Dvd boks på rommet . Vi har en sånn dvd som kan ta opp fra tven, men den er 3-4 år gammel så antar den ikke kan gjøre noe på Ps3'en . Visst jeg kjøper et full hd, merket for Youtube osv. Kan det da være bra for å bare sette det på et bord å la det filme på tven? Noe jeg også vil ha er noen gode video Redigerings programmer som inneholder blant annet slow motion osv. Gjerne en link til nedlastning. Ikke virus please ? Takker for alle svar og satser på at det ikke blir noen store diskusjoner/krangler. Hjelper gjerne å skrive det mest mulig på norsk.Skjønner litt dataspråk, men ikke overdriv! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Nope, du må ha en hardware-boks mellom TV'n og PC'n som kan fange opp og ta opp videosignalet og lyd. Går ikke an å bare ta opp uten videre, annet enn å filme TV'n med kamera. Får vel kjøpt PCI-kort til PC som kan ta imot videofeed, men de er ofte lav kvalitet. Endret 29. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 HD-PVR Koster en tusenlapp tror jeg. Man får kjøpt den på elkjøp, hvis jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Nope, du må ha en hardware-boks mellom TV'n og PC'n som capturer videosignalet og lyd. Går ikke an å bare ta opp uten videre. Får vel kjøpt PCI-kort til PC som kan ta imot videofeed, men de er ofte lav kvalitet. Ikke DVD eller noe sånt? (Kanskje et dumt spørsmål.) Og ja, jeg vil gjerne ha god kvalitet. HD-PVR Koster en tusenlapp tror jeg. Man får kjøpt den på elkjøp, hvis jeg ikke tar helt feil Er jo liksom at jeg ikke vil bruke mine sommerpenger på det, når jeg kan kjøpe klær etc for å bedre utseendet ? Kan jo prøve å bli litt bortskjemt av foreldrene mine. (Ja jeg er ganske ung.) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Da må du nok kjøpe en HD-PVR e.l. boks. Det er slike alle som lage HD youtube-vids bruker (altså der du ser bildet rett fra skjermen, ikke filmet eksternt). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Der røk det lille ønsket.. Kanskje det kommer en update på playstation at du kan recorde alt der hadde vært flott! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Alt man ønsker seg er desverre ikke gratis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hadde bare noe vært det Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Du kan jo prøve EasyCAP eller Dazzle, det funker på samme måte som en HD PVR. Du tar opp direkte fra Tven og laster det inn på pcen. Dessverre støtter ikke disse to noen form for HD, men de er mye billigere. EasyCAP kan du vel få for 100-lappen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Du kan jo prøve EasyCAP eller Dazzle, det funker på samme måte som en HD PVR. Du tar opp direkte fra Tven og laster det inn på pcen. Dessverre støtter ikke disse to noen form for HD, men de er mye billigere. EasyCAP kan du vel få for 100-lappen. Er det sånt jeg bestiller på nett eller er de på Expert, Elkjøp ? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Du kan jo prøve EasyCAP eller Dazzle, det funker på samme måte som en HD PVR. Du tar opp direkte fra Tven og laster det inn på pcen. Dessverre støtter ikke disse to noen form for HD, men de er mye billigere. EasyCAP kan du vel få for 100-lappen. Er det sånt jeg bestiller på nett eller er de på Expert, Elkjøp ? Google EasyCAP eller Dazzle, så finner du sikkert et par nettsider som selger. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Clas Ohlson skal selge Dazzle for 699,- i disse tider Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hvis det er en sånn pris går jeg heller på en HD-PVR for 1000kr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 HDPVR koster rundt 2k. Det var ikke det jeg trengte å høre Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 HDPVR koster rundt 2k. Det var ikke det jeg trengte å høre He He Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Da foreslår jeg du dropper player moviene dine, det er nok av dem på youtube uansett. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg skal vel kanskje snart få tak i Dazzle. Jeg kan filme deg i spectator og sende deg noen klipp hvis jeg skaffer meg det. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg skal vel kanskje snart få tak i Dazzle. Jeg kan filme deg i spectator og sende deg noen klipp hvis jeg skaffer meg det. He He, Fant ut att vi må ha en veldig bra pc for å filme med HD pvr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå