izusa Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg er en jente på 20 fra Akershus, som elsker å synge. Jeg har fremført noen sanger på folkehøyskolen jeg gikk på, men blir veldig nervøs. Samtidig er det en del av meg som ønsker å utfordre meg selv å ikke sitte inne med det talentet jeg føler at jeg har. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Men tror at det å synge for andre eller bare å kunne synge med en som spiller gitar eller noe noen ganger, hadde gitt meg mye. Vet ikke helt hvor jeg skulle med dette innlegget, er vel bare en del av meg som er skjult som vil ut, i en familie hvor alle kun tror på hardt arbeid. De bryr seg rett og slett ikke om hverken kreativitet eller spesielle evner man har som person. De har aldri lyttet til meg synge eller gitt meg noen tilbakemeldinger. Har derfor veldig lav selvtillit på området. Men venner synes at jeg synger fantastisk. Jeg synes selv at jeg har en spesiell stemme og synger veldig rent. Føler dog at jeg synger dårligere når jeg er nervøs, det plager meg veldig:( Jeg liker å synge Katie Melua, noe Coldplay (min nye favoritt er Warning Signs), Iron and Wine, Death Cab for Cutie, Maria Mena, Annie Lennox blant mange. Noen favorittsanger (dette er noen av de jeg pleier å synge og): Winter av Tori Amos, CROSSES AV JOSE GONZALEZ, Into the West (fra Ringenes Herre) av Annie Lennox, Closest thing to crazy av Katie Melua, Hold me og Patience av Maria Mena, alt av DEATH CAB FOR CUTIE egentlig<3 Jeg kan synge mye forskjellig. Ikke så rocka da kanskje, det passer ikke helt min stemme tror jeg, men pleier å synge Revelry av Kings of Leon da<3 åh, er det noen som elsker sigur ros (spesielt saeglopur åh gud fantastisk stemning i sangen), åh philter er også dritkult og ofte vakkert. nei nå skriver jeg meg helt bort, begynner å bli overtrøtt hah. okei, ville vel bare ha litt oppmerksomhet eller noen råd eller whatever. Kanskje det er noen der ute som deler min musikksmak og som kan spille gitar og vil spille med noen? vet ikke:P jaja, ha en fiin kveld, og god natt Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Du kan jo ta turen over til meg å synge, leier deg for en måned jeg Lenke til kommentar
izusa Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Du kan jo ta turen over til meg å synge, leier deg for en måned jeg hihi, det var hyggelig at du foreslo, kunne sittet å sunget hele dagen jeg:P (med snuspauser da ) Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hehe, men jeg mener det jeg. Sier ikke nei til å ha ei drillpike live hos meg. Alltid ønsket det. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hva med å laste opp en egen fremførelse av en sang som passer deg. Slik kan vi høre om du virkelig har "talent" Lenke til kommentar
arralou Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Det du skulle hatt var mikrofon som du kan koble til pc. Så kunne du fått syngt på noen sanger jeg har laget, elektro/trance/dance. Legg meg til på facebook om du vil. arralou at hotmail Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå