Waffelblatt Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hei igjen! Jeg har akkurat bygget, og bruker nå den nye dataen min. Jeg kjøpte egentlig 6gb ram, men siden hovedkortet er dualchannel, så var det best med 2 brikker i stedet for 3, (Dette fant jeg ut etterpå når jeg hadde sett i manualen... ) Så, jeg skal kjøpe meg en ny ram brikke med 2 gb på. jeg har allerede denne ramen Her kommer spørsmålet. Kommer det til å gjøre noe forskjell hvis jeg kjøper en annen ram fra en annen produsent? Som denne foreksempel? (jeg prøvde først på Maskinvare -> minne men etter ca 8 timer, og ingen svarte, så gadd jeg ikke lenger... Det er derfor jeg kommer hit, siden det har noe med kjøp av ram og gjøre... ) Takk på forhånd =) Mvh Ragnar Lenke til kommentar
War Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Du kan kjøpe hva du vil, all ram vil stille seg som den dårligeste du har. Men for all del, kjøp samme volt. 1.65 V ( som er maks på ic5/ic7 til intel osv) Endret 29. juni 2010 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå