Dobbel 0 Bobby Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Har lest litt rundt omkring på diverse fora om SGS og ser det etterhvert åpenbarer seg endel bugs. tenkte vi i denne tråden kunne snakke om bugs og løsninger. gjerne informer om dette muligens er en android bug, eller en samsung bug. jeg har ikke motatt min telefon enda og kan derfor ikke ramse opp så veldig mange bugs, men har et par: video hakker ved inspilling i 720p - android problem, løsning: sett til å lagre på internminnet, eller kjøp et kjappere minnekort (class6) når man har surfet på wlan, og senere vil surfe på 3g, vil ikke dette funke - android problem "løsning": slå av og på flightmode når man har vært en plass uten dekning, kommer det aldri ny dekning - årsak ukjent, forslag til løsning - på og av med flightmode var det jeg kom på i farta. håper vi kan holde denne tråden ren så når en av oss en gang får en bug, kan han gå hit å rask finne en løsning på sitt problem. jeg skal prøve så godt jeg kan å flytte alle spørsmål (og evt svar) opp i første post, samtidig som jeg skal loggføre alle rapporterte feil slik at jeg kan sende mail til samsung om bekreftede bugs.(ergo det er bra om dere som har samme feil sier ifra) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå