vikingkylling Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Bortsett fra noen minutter i The Sims 1 og katastrofen på PS2 hadde jeg ikke rørt The Sims før jeg kjøpte nr 3 i fjor høst. Jeg spilte en del da, men forstod aldri helt poenget med det. Det var ikke kjedelig, men jeg fattet aldri helt poenget med det. Siden det er så utrolig populært må det da være en mening med det et sted? Hva er det jeg har oversett? Det kan ikke være kun å se simmene stå opp, vente til de kommer hjem, surre rundt i huset og sovne, bare for å gjenta alt dag etter dag helt til de dør? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Det har ikke noe endelig mål nei, du må selv finne ut hva du vil. Du kan f.eks tjene masse penger, få mange venner, stifte familie, bygge hus osv. Men i bunn og grunn er det å se på at de surrer rundt. Det er ett slags livs-simulator, så det er begrenset hvor morro det er... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 De ville ikke hatt noen hundre expansions om det ikke var moro, så noe må det jo være. Lenke til kommentar
Otter_3 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Gi det til Rockstar, så finner de sikkert på noe gøy med serien Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Tja, jeg vil jo helst ha minst étt spill uten et blodbad. Endret 29. juni 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå