simenn Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 - årgangsdonald - pondus - nemi - asterix - tommy og tigern - tintin - eon (ingen rangering, det gir meg dårlig samvittighet) Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Pondus (hei på deg Frode) Larson Spawn Spiderman The Hulk Superman Fantomet (barndomshelt).. osv.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Sojurn -- crossgen comics nemi - selvsagt Herman hedning - er jo konge! skapelsens laptop noen? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 fysj, jeg har jo helt glemt Swamp thing.. Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Donald Duck, ingen over, ingen ved siden ! Lenke til kommentar
Josten Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Tommy og Tigern er dritkult, men det er så synd at halvparten av bladet er fylt opp av annen drit som jeg aldri leser. Tommy og Tigern bøkene er jo bra da. Ellers er det Donald som regjerer. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Pondus og Reservatet er det jeg ler av Reservatet har fåå dårlige striper (dvs, ingen jeg har lest ) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 jah, diverse serier av Jhonen Vasquez (Johnny the homicidal maniac, Squee!) og Roman Dirge (Lenore) er også ganske artige. fra Squee!: Lenke til kommentar
Term Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Hmmm leser : "Pondus" "Nemi" "Herman Hedning" "Eon" er konge Lenke til kommentar
uranus Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 For å være helt ærlig, så syntes jeg at tegneserier er kjedelige. Vil heller se de på TV enn å lese de. Men det er min smak. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Eon - Bare best! Pondus Rocky!! *Glede seg til rocky kommer i eget blad* Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 preacher og pondus I tillegg til Marvel saker av Brian Michael Bendis. Rising Stars av J. Michael Straczynski. Alan Moore's Watchmen og League of Extraordinary Gentlemen (filmen er forøvrig en skandale IMHO). Og forøvrig får Hellblazer, Sandman, Eon og Bone "honorable mention" fra meg. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Marvel tror jeg må ha tjent en god del penger. De har jo laget nesten alle superheltene. Og de har fått tegneserier å filmer , å diverse andre stuff , som leker osv Lenke til kommentar
Klassefest Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg leser ingen tegneserie månedsblader ettersom bladkompaniets er dårlige. (Larson, Pondus, Nemi, Tommy og Tigern og Rocky er ok, men de har noen grusomme biserier.) Art Spiegelmans MAUS må jo være verdens beste tegneserie. Det meste på Fantagraphics er jo glimrende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå