Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gjøre "drita full oppførsel" til dagligdags oppførsel?

Gjest Anonym :)

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym :)

Heihei alle sammen:)

Jeg har et lite problem, jeg har mange jenter som jeg syns er pene og noen av dem er superdigge. Men problemet er at jeg aldri får kontakt med dem. Jeg drar på samme fester som dem osv.. Og her kommer spørsmålet mitt inn i bildet!

På fester så pleier jeg og henge med venner og drikke, og iblant så drikker jeg for mye. Og ifra det stadiet til jeg ikke husker noen ting til det stadiet der jeg våkner opp så er jeg tydelig vis helt annerledes.

Da jeg er drita full så hører jeg ifra kompiser og andre folk som jeg har snakket med at jeg er veldig trivelig og snakke med og at jeg har lange dype samtaler med folk. Jeg har blant annet gått rett bort til jenter jeg liker og snakket med dem lenge og vi har blitt gått kjent.

Jeg har vist også tendens til og gå og snakke med pene jenter jeg ikke aner hvem er, og har møtt disse i ettertid og dem har lurt på hvorfor ikke jeg husker dem iogmed at vi prata i flere timer!

Jeg er tydelig vis ikke en sånn som prater med jenter for og prøve meg på dem, men for og bli kjent med dem. For jeg prater ofte med jenter som har type, og jeg prater lenge! Og har aldri hatt noe problemer av typen til jenta!

Så jeg lurer på hvordan jeg kan gjøre mitt fulle meg om til at jeg gjør det edru og husker noe av det jeg gjør? Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finn ut hvor "grensa" di går og respekter den. Selv så bruker jeg som regel helger/fester til å sjekke og da er det ikke helt optimalt å være dritings. Jeg drikker en six pack på vorspiel og husker dermed alt som har skjedd i løpet av kvelden, samtidig som jeg får godfølelsen :)

Lenke til kommentar

For å få 'fordelene' med alkohol uten bakdelene, så trenger man ikke å drikke så mye.

Har funnet ut at om jeg drikker 2 enheter, altså 2 pils eller 2 glass vin så er det passelig. Og så fyller jeg på med 1 enhet sånn omlag annen hver time.

Innimellom drikke jeg 1 glass vann.

Drikker heller ikke noe som jeg ikke vet hva er, tilfeldige åpne flasker.

Så hvis jeg skal på en fest som varer i 6 timer drikker jeg omtrent 4 pils eller 4 glass vin og 3 glass vann.

2 glass vin, 1 glass vann, 1 glass vin, 1 glass vann, osv.

Da er jeg stort sett i passelig godt sosialt humør uten å finne på noe tull som jeg angrer på.

Endret av Erigon
Lenke til kommentar

Drikk mindre!

Utenom det så er vel det enkleste å være med drita folk når du selv er edru. Da kan sosialpåvirkning gjøre deg drita. Altså har du lært å være drita edru. Så må du bare lære deg å mane det frem. Dette kan enklest gjøres ved assosiasjoner. Viss du her og nå oppretter en plass i hodet ditt som heter "drita på kommando" så kan du begynne å putte alle assosiasjoner til det å være full inn i den boksen, gjør ikke noe å putte det samme inn flere ganger.Etterhvert vil boksen være full nok til at du klarer å aktivere den så blir du drita. Denne metoden fungerer for så og si alt.

Lenke til kommentar

Det er enkelt å se at når du har fått alkahol i blodet så vil du oppføre deg mer selvsikker og lar alle negative tanker om deg selv falle i dass.

Så hva kan du gjøre med dette? Å være drittafull mye av døgnet, som du kanskje skjønner går ikke. Derfor må du finne måter å styrke de positive sidene og få bedre selvsikkerhet/tilit og selvbilde. Hvordan du gjør dette er vanskelig å svare på, i mitt tilfelle så fikk jeg styrket dette gjennom postivt tenking, trening og utsende. Idag har jeg ikke noe problemm å snakke med jenter jeg føler noe for..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...