Carlgutt Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hei tenkte jeg skulle begynne litt med wow igjen, men føler det er litt vanskelig å komme inn i "rytmen" igjen. Jeg sluttet å spille rett før uldar patchen kom ut i 09 så gearet mitt er på nax nivå. Jeg lurerer egentlig på hvor jeg bør starte. Hvilke specs er best for warlock nå? Hvordan skal jeg tjene litt ekstra penger, hvor skal jeg gjøre dailies, hvilke addons trenger jeg osv. Noen som kan hjelpe meg litt? Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Vek%27nilash&cn=Idunnomysex Har også en tråd på eu forumet: http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=13817255070&postId=138155326929&sid=1#0 Lenke til kommentar
Djun Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hei Carl. Sjekk denne linken for warlock specs: http://www.wowwiki.com/Warlock_builds Ellers så har jeg også nettopp startet på ny på en server. Å det jeg gjør er å grinde heroics til jeg får greit gear, og da slenge meg på noen pugs raid å få enda bedre gear. Til slutt kan du eventuelt joine en guild å fortsette der? Når det kommer til å tjene penger så har vel ikke det endret seg så me (Auction house, tradeskills etc). Den nyeste daily quest huben er vel nord i icecrown (kom med patch 3.2 om jeg ikke tar helt feil.) Mvh Djun Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Takk, takk. Ja regner med at jeg bare gjør heroics og litt quests for å komme igang igjen er smart det. Bare litt stress å komme inn i damage rotation osv igjen. og hvis jeg husker riktig var ikke lock det beste for heroics, hehe men det går nok bra Kom på at en måte jeg pleide å tjene penger på var å mine i Wintergrasp og lage titensteel bar (i tillegg til dailies), dette funker vel bra ennå eller bør man gjøre noe annet? Edit: tenkte på pvp, der er det fortsatt bare å grinde den BGen som har uke og wintergrasp? Det har vel kommet noen nye rewards i wintergrasp går jeg ut ifra? Endret 29. juni 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Forstår ikke helt hva du mener med at warlock ikke er den "beste" for heroics? Alle klassene funker helt fint med å gjøre heroic dungeons. Angående titansteel bars så har cooldown på den blitt fjernet (om jeg husker rett), så vet ikke helt hvor mye det er å tjene i å lage det. Dailys, så kan du begynne på Argent Crusader dailys, mange og endel penger å tjene. Kan komme med addons etterpå(senere) Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Kjør på med en destro spec, tipper det er noe av det beste for heroics. Mest burst damage av warlock specs vil jeg tro. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Takk for hjelpen så langt har kommet litt igang igjen, men noen som husker hva den addonen som viser hvor mye effekt fear og sånt har igjen etterhvert som du bruker det? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Kan det være Fortexorcist du er på jakt etter? Bruker den på flere av mine chars ink. Warlocken. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 fortexorcist var lignende men er disse to jeg mente: Noen som vet? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Rimelig sikker på at det er Dotimer. Likner veldig på fonten i det addonet. Brukte den før jeg gikk over til Forte. Endret 1. juli 2010 av Ashvan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå