Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nettlinjer kanaler og sex, søker de fleste kun sex?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så det går ikke ann å finne en mann på nettet som er ute etter forhold? :) Bare sex? :) hehe...

Grunnen til at menn er i forhold er å sikre seg jevnlig sex. Så all sex praten er jo en fin test på om jenta kun er ute etter en slags mannlig kompis, eller om hun faktisk er intresert i sex også.

Lenke til kommentar

Det er jo ingen som setter pris på sannheten lengre, alle vil bli lurt og trikset til et forhold. Noe som har fått det fine navnet hard2get. Ingen ønsker å høre "Jeg er her på nettby/facebook/sukker/whatever for å finne meg en jente/gutt som jeg kan være med når begge har tid, se en film, gå på stranden, bare ha det gøy sammen, og ha sex om begge føler for det. Jeg er glad i sex og skulle gjerne hatt det langt oftere enn det jeg har nå. Du virker som en interessant jente/gutt som kanskje kan bli denne personen. Lyst å bli bedre kjent, kanskje møtes over en kaffe?"

Dette er rett og slett for åpent og for ærlig, og de fleste tenker sikkert "Fy faen for en desperat taper." Neste person sier "Hei! Morsomt det du skriver om blablabla, hva er egentlig blablabla? Selv liker jeg blablabla bedre, men hey, smak og behag. Hvilken musikk liker du?" Og mottakeren blir kanskje interessert, fordi senderen ikke har vist noen for stor interesse, og har ikke skrevet noe som har med sex å gjøre. For det ville jo vært tåpelig, eller hva?

Jeg forstår at det er grunn til å bli kjent med hverandre, og at mange kan bli skeptisk til en melding som den i første avsnitt. Men alt i alt synes jeg det er patetisk at vi må skjule lystene våre som vi gjør, og at det å være ærlig er en ugjerning hva nettdating/og dating generelt angår.

Lenke til kommentar

Internett er jo designet for kåte mannfolk! =) Nett-samfunn som deiligst, nettby, sukker, biip (u name it..) er jo super plass å finne seg noe. Et fenomen som har oppstått er dogging, du tar kontakt med en person sier hvor du vil være når og hva du har på deg. Liker motparten det h*n ser, blir det sex :) (kanskje jeg skal starte dogging.no? :O)

Til TS, ja. Alle vil ha sex, noen er bare litt mer ærlig på det punktet. Jeg synes det er greit at de som kun er ute etter slikt, er ærlige. Dette gjør at jente er mindre skeptiske og betenkt når jeg kommer ;)

Hvis det er forhold du er ute etter, tror jeg du burde være den som tar kontakt med de du synes ser interessante ut. Begrense hvor mange bilder du har, unngå å ha typisk bilder fra siden med trut munn eller ta bilder av seg sev på badet-bilder. Disse gir ofte inntrykket av å være lettere å få.

Lykke til med mannfolkjakten! =)

Lenke til kommentar

Så det går ikke ann å finne en mann på nettet som er ute etter forhold? :) Bare sex? :) hehe...

Grunnen til at menn er i forhold er å sikre seg jevnlig sex. Så all sex praten er jo en fin test på om jenta kun er ute etter en slags mannlig kompis, eller om hun faktisk er intresert i sex også.

Påstår du at den eneste grunnen til at menn går inn i et fast forhold er sex?

Lenke til kommentar

Trur du kan like så godt skylde på jentene som guttene her på slike nettsteder.

Grunnen til at gutta roper ut sex her og der er jo fordi det faktisk fungerer.

Og da er det ikke rart at man ser det titt og ofte hvis man har utseende med seg.

Ta det heller som et komplimang, og drit i de som tar kontakt med deg, ta heller kontakt med guttene selv som virker interessangt ut.. Sjekk ut gjestbøkene dems og slike ting for å se om du finner "hint" av "sex og kun sex" tråder rundt om kring.

Lenke til kommentar

Så hvis en jente går utfordrende kledd, og er litt på kanten i ord for å være morsom eller noe, så ser menn på henne som bare en rotejente, og vil kun ha henne som rotejente? hehehe...

Nei dette er latterlig :D

Jeg vil si veldig ofte. Man kan fortsatt være sexy og hot uten å kle seg over kanten. Holdningene på bildet tilsier og masse. Men en kombinasjon av on the edge kledd og 'posen' på bildet får mange til å se på dem som rotejenter.

Ville personlig ungått disse

Lenke til kommentar

Så klart har gutter fordommer i samme grad som jenter.

På samme måte som jenter generelt holder seg unna gutter med en litt sleazy profiltekst, vil gutter generelt oppsøke jenter med sleazy bilder eller profiltekst.

Jeg ville nok personlig unngått disse jentene, fordi jeg liker å overlate noe til fantasien og utforske dette selv, istedet for at hvem som helst (og faren hans) kan se dette på internett.

Lenke til kommentar

Påstår du at den eneste grunnen til at menn går inn i et fast forhold er sex?

Nei selvsagt ikke. Det finnes også menn som ikke er intresert i sex. Men de fleste seksuelt aktive menn vil nok ikke være særlig fornøyd med å være i et sex - løst forhold. Man kan selvagt inbille seg noe annet, men i så fall lever man på en løgn.

Lenke til kommentar

ja, jeg satset på Eros :) En kanal jeg føler er ganske seriøs hahaha :D Nei jeg bare tøyser, er vel like godt at jeg er bannet for livstid fra kanalen :) Er jo ikke den kanalen jeg tror jeg finner drømmeprinsen på, men likte å gå inn der å følge med sånn ellers, bare for å tulle og leke meg, uten å søke noe :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...