Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nettlinjer kanaler og sex, søker de fleste kun sex?

Anbefalte innlegg

nettby er på en måte ghettoen blant nettsamfunnene.

tror du vil finne mer serri folk på sukker fks. har en kompis som akkurat har fått seg dame fra der. som han visstnok hadde "94% match" med..  laugh.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen her som kan fortelle at de har profil på nettet, og ikke er ute etter sex, men forhold..

Jeg kan stå for at jeg er ute etter forhold , - først bli kjent, og se hva det utvikler seg til selvfølgelig :)

Jeg har profil(er) ute på nettet ja. OG jeg kan også si at jeg er ikke ute etter bare sex. Jeg er mer ute etter et seriøst forhold enn sex :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har også profil på nettby, og jeg kan si at jeg er seriøs, og ønsker ikke bare sex, jeg ønsker noe mer.

Dessuten så er det lett for meg som dame å få sextilbud, men jeg slår ikke til på de, for de sårer bare meg selv - selv om jeg har drifter, og av og til er det fristende å gå hen å knulle med en useriøs fyr jeg kjenner, men jeg vil ikke gjøre det lenger for da bare sårer jeg meg selv - ps er for følsom av meg.

Men noe byliv er ikke aktuellt for meg, jeg er en hjemmekosejente, og har ikke akkurat noen å gå ut på byn med, har et lite nettverk sånn sett. Er sosial når jeg først er i godt selskap, og elsker å prate med folk, men er allikevel ikke en byjente med stort nettverk :)

Lenke til kommentar

Men noe byliv er ikke aktuellt for meg, jeg er en hjemmekosejente, og har ikke akkurat noen å gå ut på byn med, har et lite nettverk sånn sett. Er sosial når jeg først er i godt selskap, og elsker å prate med folk, men er allikevel ikke en byjente med stort nettverk :)

ouh.. kjenner meg litt igjen i dette. Det meste stemmer (er gutt da) bortsett fra det med pratinga. Det går greit om jeg er i rett selskap og humør :p

Lenke til kommentar

Ja, sånn som du oppe skriver: Ja byliv er ikke noe for meg heller..... Jeg er for sjenert, og har ikke folk å gå ut med :) Men regner med at jeg kan finne min kommende mann på nettet jeg :) Håper isåfall på det, tross hva mange andre sier her inne :) hehe..... :) Evig opptimist ;)

Lenke til kommentar

Men regner med at jeg kan finne min kommende mann på nettet jeg :) Håper isåfall på det, tross hva mange andre sier her inne

Ingen her har sagt noe om at det ikke er mulig å finne kjærester (og kommende mann/kone) på nettet, for det er fullt mulig. Det vi sier er at det er vanskelig å finne noe seriøst på Nettby.

Har du prøvd andre nettdatingtjenester?

Lenke til kommentar

Nei, men har tenkt å se mer på andre datingtjenester :) Match og slikt :) Men jeg kan jo ikke klage for jeg har ikke gått inn for dating skikkelig selv ennå, har en profil liggende på nettby , men går aldri inn å bruker den heller, og når jeg kommer inn så ser jeg masse tilbud, men regner mange som useriøse, selv om de påstår de er helt seriøse :)

Ingen her har sagt noe om at det ikke er mulig å finne kjærester (og kommende mann/kone) på nettet, for det er fullt mulig. Det vi sier er at det er vanskelig å finne noe seriøst på Nettby.

Har du prøvd andre nettdatingtjenester?

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg Nettby var noe søppel den gangen det ble lansert og jeg tviler sterkt på at det har blitt noe bedre med tiden, da det fremstår som et typisk nettsted som er invadert av tennåringer med hormonene i full panikk :)

Personlig har jeg erfaring med Sukker og Møteplassen på nett som tilsier at de er brukendes sider, mens Match er et overpriset pengesluk.

Go for it, hva har du å tape - annet enn noen kroner ;)

Lenke til kommentar

Flyttet nylig inn på nettby selv for å se hvordan det er, men som gutt har jeg ikke fått så mange sex-tilbud osv, så vet ikke egentlig. Men kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har gitt sex-tilbud eller lignende av noe slag til noen andre brukere der. Om trådstarter eller hvem som helst aldri har opplevd ordentlige gutter på nettby/andre nettsamfunn har de rett og slett vært uheldige og/eller ikke lett godt nok.

Ellers så er det jo sikkert ikke så mange som helt vet hvordan de skal uttrykke seg på en god måte ovenfor andre. Så kanskje det rett og slett er et lite formuleringsproblem mellom "Du har pene øyne" og "Jeg vil ha sex med deg". Slik jeg ser det er begge to komplimenter, så kanskje man bør gi folk en sjanse selv om de sier en litt tvilsom kommentar eller fem innledningsvis.

Lenke til kommentar

Tror aldri jeg ville gått på nett for å finne meg random sex. Har heller ikke tenkt på å leite etter dame der heller, men har hørt mye bra om sukker ^^

Men nei, viss jeg noen gang havner på nettsjekking blir det nok for noe mer enn bare sex :)

Lenke til kommentar

Skal sjekke ut sukker... som du sier :)

Tror aldri jeg ville gått på nett for å finne meg random sex. Har heller ikke tenkt på å leite etter dame der heller, men har hørt mye bra om sukker ^^

Men nei, viss jeg noen gang havner på nettsjekking blir det nok for noe mer enn bare sex :)

Lenke til kommentar

Jeg er vel en av den 5%-delen av guttene på internett som ikke søker etter sex.

Problemet for dere jenter er vel at dere aldri hører noe om sånne som meg, fordi jeg ikke har tro på nettdating og dermed aldri tar kontakt i håp om forhold heller ;)

Og nei, jeg sier ikke at jeg personlig er alle jenters store drøm, men at OM jeg hadde vært det, hadde ingen av dere jenter visst om det uansett.

Lenke til kommentar

Jeg er vel en av den 5%-delen av guttene på internett som ikke søker etter sex.

Problemet for dere jenter er vel at dere aldri hører noe om sånne som meg, fordi jeg ikke har tro på nettdating og dermed aldri tar kontakt i håp om forhold heller ;)

Og nei, jeg sier ikke at jeg personlig er alle jenters store drøm, men at OM jeg hadde vært det, hadde ingen av dere jenter visst om det uansett.

Hørtes ut som noe jeg kunne sagt selv. Tilhører definitivt de få prosentene der. Jeg har riktignok et inntrykk av at jentene på nett også spiller mye på sex. Jeg syns norske jenter generelt (ikke alle, men ihvertfall halvparten) virker veldig sexfokuserte, og har sex som viktigste mål på hvem man vil dele livet med. Dersom det er hensikten å skremme meg bort, så funker det...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...