Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nettlinjer kanaler og sex, søker de fleste kun sex?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skriver helt normalt om meg selv, ikke noe galt, og spiller dydig :) Men likevel så sier menn alltid: Blir så kåt av bildene dine, at jeg vil pule deg så fort som mulig osv.... Og det er ikke bare en mann som sier det.... Det er så og si alle..... Blir helt fortvilet.... hehe

Lenke til kommentar

Dømmer dem ikke, men er bare så kjipt med at mange lyver om hva de vil og... Vet liksom ikke hvem som ønsker mer eller ikke.... og mange kommer kjapt innpå sex selv om de sier de vil mer..... Vet ikke hvem jeg kan stole på...... Og begynner å lure på om alle menn på linjene så og si, vil kun ha sex....

 

Er vel bare å takke nei, men veldig mange både damer og menn er ute etter litt uforpliktende kos uten at noen bør dømmes av den grunn.

Lenke til kommentar

Barn lærer fort at ild er vondt og holder seg unna, du derimot ser ikke lære. Hva med å holde seg unna nettflørting?

Hva får du ut av dette når du vet at nettby og andre slike steder er egentlig ett skjult kjøttmarked.

 

(Advarsel, vet egentlig ikke så mye om nettby til at jeg egentlig burde uttale meg om nettby)

Lenke til kommentar

Det er vel litt av greia tror jeg, 50% av oss menn tenker utelukkende med utstyret (jeg er forøvrig ikke blant disse selv), og det er som regel denne halvdelen som tar kontakt med jenter på nettet. De mindre sex-desperate hører man mindre fra, da de ikke i samme grad har noe behov for å slenge inn fjollete meldinger i tide og utide. Pussig nok går de fleste jenter etter disse som kun er ute etter sex, selv om de selv ønsker noe mer. Lettlurte? Det kan jo se sånn ut...

Lenke til kommentar

Får inntrykk på nettby, og andre linjer på nett at de fleste menn er ute etter kun sex. De begynner å prate sex med meg ganske så fort. Er det normalt når man er ute etter forhold? Menn kan dere svare på det?

Asl?

 

Svarene du har fått gir et greit innblikk i hvor jeg står: du leiter på feil plass.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...