StinaStina Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Får inntrykk på nettby, og andre linjer på nett at de fleste menn er ute etter kun sex. De begynner å prate sex med meg ganske så fort. Er det normalt når man er ute etter forhold? Menn kan dere svare på det? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Ja, dessverre (vil mange si) er det ganske vanlig. Men det betyr likevel ikke at alle menn på slike nettsamfunn kun er ute etter sex. Det kommer veldig an på hvilke signaler du sender ut og hva du skriver om deg selv. 4 Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg skriver helt normalt om meg selv, ikke noe galt, og spiller dydig Men likevel så sier menn alltid: Blir så kåt av bildene dine, at jeg vil pule deg så fort som mulig osv.... Og det er ikke bare en mann som sier det.... Det er så og si alle..... Blir helt fortvilet.... hehe Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Er vel bare å takke nei, men veldig mange både damer og menn er ute etter litt uforpliktende kos uten at noen bør dømmes av den grunn. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Dømmer dem ikke, men er bare så kjipt med at mange lyver om hva de vil og... Vet liksom ikke hvem som ønsker mer eller ikke.... og mange kommer kjapt innpå sex selv om de sier de vil mer..... Vet ikke hvem jeg kan stole på...... Og begynner å lure på om alle menn på linjene så og si, vil kun ha sex.... Er vel bare å takke nei, men veldig mange både damer og menn er ute etter litt uforpliktende kos uten at noen bør dømmes av den grunn. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Barn lærer fort at ild er vondt og holder seg unna, du derimot ser ikke lære. Hva med å holde seg unna nettflørting? Hva får du ut av dette når du vet at nettby og andre slike steder er egentlig ett skjult kjøttmarked. (Advarsel, vet egentlig ikke så mye om nettby til at jeg egentlig burde uttale meg om nettby) Lenke til kommentar
fgr Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 alle vil vel ha sex. bare noen som er dumme nok til å snakke om det for tidlig sånn at den andre mister interessen. 2 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Det er vel litt av greia tror jeg, 50% av oss menn tenker utelukkende med utstyret (jeg er forøvrig ikke blant disse selv), og det er som regel denne halvdelen som tar kontakt med jenter på nettet. De mindre sex-desperate hører man mindre fra, da de ikke i samme grad har noe behov for å slenge inn fjollete meldinger i tide og utide. Pussig nok går de fleste jenter etter disse som kun er ute etter sex, selv om de selv ønsker noe mer. Lettlurte? Det kan jo se sånn ut... Lenke til kommentar
mortania Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 De fire årene jeg har vært på nettby har jeg funnet ut at 98% av de mannlige registrerte mister alt som heter sosiale antenner med en gang de setter seg foran pcen og logger inn. 1 Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Det er lettere å være Don Juan på nettet vet du Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Ja, er sjokket over hvor mange menn som bare snakker om kuken sin hehe.... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Det er vel det ultimate målet når man driver med nettflørt med mindre man lesbisk. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Så det går ikke ann å finne en mann på nettet som er ute etter forhold? Bare sex? hehe... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Så det går ikke ann å finne en mann på nettet som er ute etter forhold? Joda, men enten 1) leter du på feil sted eller 2) sender gale signaler. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hva er nettby navnet da? slik at vi kan gå over profilen og se om det er noen lumske undertoner der. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg har jo en utrolig dyp utringning på nettbyprofilen, og lyser sex sier de, i blikket hehe.... neida jeg bare tøyser.... men uansett om jeg ser uskyldig ut så sier de alltid: Tenker sex av å bare se deg hehe.... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Det er vel et flertall av de som kun er ute etter sex på nette. Så det er bare til å sile de ut om det ikke er noe du er ute etter, selv er jeg på jakt etter et langvarig forhold. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Får inntrykk på nettby, og andre linjer på nett at de fleste menn er ute etter kun sex. De begynner å prate sex med meg ganske så fort. Er det normalt når man er ute etter forhold? Menn kan dere svare på det? Asl? Svarene du har fått gir et greit innblikk i hvor jeg står: du leiter på feil plass. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Er det noen her som kan fortelle at de har profil på nettet, og ikke er ute etter sex, men forhold.. Jeg kan stå for at jeg er ute etter forhold , - først bli kjent, og se hva det utvikler seg til selvfølgelig Lenke til kommentar
mortania Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Min profil sier vel egentlig at jeg ikke leter etter noe gjennom nettby fordi jeg fint klarer å finne det på egenhånd, men jeg har funnet kjærester gjennom nettet før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg