fsx v1.1 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 hei får en error som sier at skjermkortet er for gamelt at jeg på optatere det osen gjør jeg det? uten og kjøpe noe`? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Last ned ny driver ? - Kansje si litt om hvilket skjermkort du har slik at vi kan linke til driver... Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Last ned ny driver ? - Kansje si litt om hvilket skjermkort du har slik at vi kan linke til driver... ehh hvor ser jeg osen grafic kort jeg har ?, jeg har intel® Graphics Media. Her er erroren fra FS09 "ERROR: Could not init 3D system. Shader: Model 2.0 is required. please install the lastest video drivers." også kommer "unexpected system exepition occured" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Det er ett integrert skjermkort, spillet krever Shader: Model 2.0 å det har tydeligvis ikke skjermkortet ditt. Du kan altså ikke spille det spillet med det skjermkortet. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Det er ett integrert skjermkort, spillet krever Shader: Model 2.0 å det har tydeligvis ikke skjermkortet ditt. Du kan altså ikke spille det spillet med det skjermkortet. okey kan jeg ikke instalere den ? i stedet for og kjøpe nytt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Tvilsomt, siden støtten for Shader: Model er hardware relatert. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Tvilsomt, siden støtten for Shader: Model er hardware relatert. ok kan jeg prøve og instalere Shader: Model 2.0? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Det han sier er att Shader: Model 2.0 ikke kan brukes på det skjermkortet du har.. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 ok for dete er bærbar pc Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Har du modellnummeret til pcen? Dersom du har integrert Intel-skjermkort finner du driveren her, ved å trykke på linken "Run Intel Driver Update Utility". Om det er mulig å kjøre spillet på din bærbare eller ikke kommer helt an på om spillet krever noe skjermkortet ditt ikke har, men det er vanskelig å si noe om før vi vet hvilket skjermkort det er snakk om. Du kan finne ut av dette blant annet ved å laste ned og kjøre GPU-Z. Når du starter programmet vil navnet på skjermkortet stå i feltet "Name". Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Ok får prøve det Men hvor ser man modellnummeret til pcen? er det på baksiden av pc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå