fsx v1.1 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 hei tenkte på en tankhenger/gjødseltank som kan fylle vann i som har bogie gjull med sving skive fra frankrike noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 ... du kan få e ibøtte med vann av meg men den må hentes. hva er det egentlig du trenger hjelp meg og har du postet i riktig del av forumet Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 ... du kan få e ibøtte med vann av meg men den må hentes. hva er det egentlig du trenger hjelp meg og har du postet i riktig del av forumet haha trur ikke jeg skal hente en bøte med vann men faren min skal starte landbruks ting så tenkte jeg at jeg kan hjelpe siden vi ikke fasnt noe. En gjødsel henger en stor en som man kan kjøpe fra frankrike? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 jeg kan nok ikke hjelpe deg der, men du kan jo prøve: hjelp til kjøp og salg-delen av forumet. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Tada Endret 30. juni 2010 av Der Kommissar Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg kan norsk for faen! Lenke til kommentar
surtei Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Du kan noen norsk ord, men du kan definitivt ikke konstruere norsk setninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå