kkha Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Kan noen sende meg de beste vitsene de vet om? Alle typer både grove og ikke grove. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 God kveld! Nå har det seg slik at vi har en egen Humorkategori her på forumet. I denne kategorien finnes det (som du allerede vet, da du har postet i en av trådene) flere vitsetråder, blant annet en for sexvitser, en tråd full av mordivitser og en annen tråd med navn Kom med din beste vits. Jeg foreslår at du leser gjennom disse trådene, bruker søkefunksjonen for å finne lignende tråder og, hvis du fortsatt ikke er fornøyd, oppretter en ny tråd i riktig kategori. Lykke til! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 God kveld! Nå har det seg slik at vi har en egen Humorkategori her på forumet. I denne kategorien finnes det (som du allerede vet, da du har postet i en av trådene) flere vitsetråder, blant annet en for sexvitser, en tråd full av mordivitser og en annen tråd med navn Kom med din beste vits. Jeg foreslår at du leser gjennom disse trådene, bruker søkefunksjonen for å finne lignende tråder og, hvis du fortsatt ikke er fornøyd, oppretter en ny tråd i riktig kategori. Lykke til! Stenges med overstående begrunnelse, det finnes nok av like tråder som denne. Dessuten er den feilpostet. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg