joakimz Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) hei har nå akkurat fått mitt nye anlegg - Logitech Z-5500 har spillt litt forsiktig til og begynne med, men når jeg starter en ny sang kan det hende det kommer litt brå høye lyder, og når jeg har skrud av musikken kommer det lyder av bassen, aner ikke hva det er noen som vet det? og når jeg starter en sang er det veldig høyt i starten så skrur den ned litt rett etterpå.. er en sang jeg ikke tør og spille av å, bassen blir høyere og høyere og da kommer det litt "skruke" lyder.. Endret 29. juni 2010 av joakimz Lenke til kommentar
kkha Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 det kan komme av at den er for gammel eller evt. noe som er ødelagt inni den. anbefaller deg og kjøpe ny. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) det kan komme av at den er for gammel eller evt. noe som er ødelagt inni den. anbefaller deg og kjøpe ny. har jo akkurat kjøpt den, og den er ikke akkurat billig heller. Endret 29. juni 2010 av joakimz Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Om det kommer ulyder kan det være du har sprengt høyttalerne. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Om det kommer ulyder kan det være du har sprengt høyttalerne. tviler. har jo ikke spillt høyt en gang. kankje halvparten er det meste Endret 29. juni 2010 av joakimz Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) fikk også problem da jeg skulle ha lyd i headsetet og ha på mic, jeg hører meg selv og på høytalerne når jeg prater helt inntin micen :S eller klarte og fikse det, men hører meg selv når jeg prater. Endret 29. juni 2010 av joakimz Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 fant vist ut problemet, når jeg prata i micen kom lyden igjenom høytalerne, og dermed skurer det. Lenke til kommentar
Malux Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Høyreklikk på lydikonet - recording devices - velg mikrofonen din - sett playback til none eller en ut kanal du ikke bruker. Da slipper du feedbacken (: Nå tenker jeg at playbacken står på speakers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå