megibp Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg forsøkte meg inne på at annet forum, men fikk lite respons, så jeg forsøker igjen her... Jeg har ganske store problemer med skjermen på min HTC Hero, og må sende den inn for reparasjon/reklamasjon. Alle kontaktene ligger inne på telefonminnet, hvordan får jeg dem over på SIM-kortet, slik at jeg slipper å skrive hele kontaktlisten min for hånd? Telefonen jeg må bruke i mellomtiden er gammel og elendig, den kan ikke synkronisere opp mot Outlook, slik Hero kan... Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Lurer på det samme jeg. + hvor finner man den nye oppdateringen? Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Gå på marked og søk etter contact2sim. Funker både fra sim til mobil og mobil til sim. Lenke til kommentar
megibp Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 ... og den som leter etter apps skal finne! Jeg klarte å besvare mitt eget spørsmål med litt leting. For de som måtte lure på det samme som meg: Det finnes en enkel og en vanskelig (du må kopiere hvert enkelt nummer) måte å gjøre det på. Her er den enkle, som jeg fant etter en stund (dvs å ha kopiert en hel del nummer manuelt): Contact2Sim kopierer alle numrene fra minnet over på SIM-kortet. Hurra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå