lissy86 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 fader altså. jeg kjøpte sims 3 via cdon.com alt gikk greit. stod at spillet må oppdateres så jeg trykket oppdater. men nei da! noe måtte skje. Alt lukket seg, og det dukket opp patchprogress.exe klikka. prøvde på nytt men nå skjer det ingenting. vinduet bare lukker seg når jeg prøver å oppdatere. Har prøvd å goggle litt. og har fått intrykk av at det er noe med patchen? hvordan finner jeg patch? kan noen hjelpe meg? trenger det med t-skje Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Kan prøve denne: http://games.softpedia.com/get/Patch/The-Sims-3-Patch.shtml Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Skriv den eksakte feil koden Men tror det skal funke og laste ned patchen manuelt og instalerer manuelt skal funke.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Hvilken patch er det snakk om? Jeg installerte nettopp fra platen, men spillet sier det er up-to-date? Edit: Glem det. Jeg prøvde å laste ned den gratisbyen, og da måtte jeg plutselig oppdatere. Men jeg sendte den bare til launcheren som den ba om, og den oppdaterer seg uten problem. Endret 29. juni 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå