thor90 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hei, Lurte på om noen veit om det er mulig å koble seg til nett på en laptop via en iPhone? Har iPhone med Netcom iConnect (altså fri bruk av 3G), har også kjøpt meg en laptop, og ønsker dermed å komme meg på nett med laptopen om jeg er på hytta/bilen/anywhere med 3G dekning. Noen som har peiling på om dette er mulig, og eventuelt hvordan? Takker for svar Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2349349,00.asp Har ikke iPhone, så jeg får ikke testet det selv. Endret 29. juni 2010 av Atald Lenke til kommentar
thor90 Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 prøvde å laste ned dette programmet, selv om det stod at own risk osv... Endte opp med at telefonen ikke ville koble seg til nett som før. Tok bare vanlig systemgjennoppretting Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Hei, Lurte på om noen veit om det er mulig å koble seg til nett på en laptop via en iPhone? Har iPhone med Netcom iConnect (altså fri bruk av 3G), har også kjøpt meg en laptop, og ønsker dermed å komme meg på nett med laptopen om jeg er på hytta/bilen/anywhere med 3G dekning. Noen som har peiling på om dette er mulig, og eventuelt hvordan? Takker for svar iOS 4 har støtte for tethering. http://www.ismashphone.com/2010/06/how-to-ios-4-iphone-tethering.html Endret 30. juni 2010 av Uderzo Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Lett Bare gå til nettverksinstillinger og skru på internettdeling GL! Lenke til kommentar
thor90 Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Lett Bare gå til nettverksinstillinger og skru på internettdeling GL! La merke til dette nå, men jeg må vell gjøre noe med innstillingene på PCen (OS: Vista eller Windows 7) Takk. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Lett Bare gå til nettverksinstillinger og skru på internettdeling GL! La merke til dette nå, men jeg må vell gjøre noe med innstillingene på PCen (OS: Vista eller Windows 7) Takk. Må ikke gjøre noen verdens ting på Win 7 værtfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå