krizz95 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 hei. har nå akkorat byttet skjermkort i pc'n min, men nå får jeg ikke bilde ? skjermkortet er ett nvidia geforce 9800 gx2 har en display utg. på hovedkort, sånn at jeg kan bruke pc'n selvom jeg ikke får bilde av skjermkortet, men når jeg går i enhets behandling for å se om jeg ser skjermkortet dær, finnes det ikke i enhetsbehandling, akkorat som om at pc'n ikke finner skjermkortet ? har prøvd å bytte pci slot med samme resultat, har prøvd med hdmi, og prøvd begge DVI utgangene. noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
War Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Har du resatt bios? Jeg har samme feil med samme kort, men jeg vet at mitt kort er dødt. Jeg har desverre forsøkt å stramme skruene så Netshop vil ikke gi meg nytt kort da det går under tukkling med kortet i deres øyne. Prøv kortet i en annen pc? / annet kort i din pc. Lenke til kommentar
krizz95 Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Har prøvd å resette bios kortet har funket i en annen pc tirligere, og jeg får skjermbide med det andre skjermkortet mitt.. Endret 30. juni 2010 av krizz95 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Siden du sier at det er en skjermutgang på hovedkortet som fungerer så lurer jeg på om du har satt hovedkortet til å benytte skjermkortet som du setter inn i pci slot'en. Dette gjøres enten i bios eller ved en jumper på hovedkortet. Lenke til kommentar
carbon_nisse Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Har du husket på å koble til strømkontakten på grafikkkortet ? Lenke til kommentar
krizz95 Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 selvfølgelig begge to faktisk og dessusten hadde ikke vifen i kortet gådd rundt hvis det ikke hadde hadd strøm + at kortet lyser rødt når det ikke har strøm og grønnt når det har strøm Lenke til kommentar
krizz95 Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Siden du sier at det er en skjermutgang på hovedkortet som fungerer så lurer jeg på om du har satt hovedkortet til å benytte skjermkortet som du setter inn i pci slot'en. Dette gjøres enten i bios eller ved en jumper på hovedkortet. dette gjøres automatisk av hovedkort, den deaktiverer intern skjermutg. veg tilkobling av skjermkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå