Halnesen Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hei!.. eg har for bare noken daga sida kjøpt meg ein panasonic tx-p50x20e tv.. monterte den gla og fornøgd opp på veggen, MEN... Der er so inn i ... mykje refleks/speilbilde i tv`en. er sikkelig irriterande. No lure eg egentlig på om det er lurt å bytte ut tvèn til ein led tv? er vell mindre reflesk/speilbilde på led? ser då evt. etter ein 50 tommer +. max 15000 kr.. noken forslag?? Takkar so mykje på førehand Lenke til kommentar
dapre Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Det er vel heller selve glassplaten som er veldig reflekterende. Noen bruker dette som et "triks" for å få mere "smell" i fargene. Spesiellt noen av LG's billige 50 tommere lider av dette. Sånn sett hjelper det vel ikke å velge en annen teknologi, da samme trikset kan taes i bruk også der? Anbefaler deg, og andre, å lese MASSE tester, før man går til innkjøp av noen som koster halve månedslønna, og som man forhåpentligvis har jobbet hardt for...eller er det bare meg ? Lenke til kommentar
Halnesen Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Har lest ein del tester etter kvart, men blir ikkje so VELDIG mykje klokare Men utifrå det eg har lest, so er lcd/lcd m led beire på det med område.. men der er jo self. eit hav av meininger Vi får no sjå kva eg finner ut.. kan jo kanskje kjøpe meg noken svarte gardiner ps: synst eg jobber relativt hard/mykje for pengane Lenke til kommentar
dapre Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Her ser du to tester av flotte tv'er, men som lider av dette gjenskinnsproblemet. Personlig kunne jeg aldri tenkte meg en slik tv. Tror jeg ville bli sprø av irritasjon, spesiellt siden jeg har DE panoramavinduen rett bak meg, og foran tv'en. LG 50PS3000 Panasonic TX-P50X20E Lenke til kommentar
Halnesen Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Det er vinduene som er problemet, og ja, refleksane går meg på nervane! so kjem nukk til å bytt tv èn til ein LCD med led bakgrunsbelysning. So får eg sjå om der er noken gode alternativer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå