Diskutant Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 ingenting funker.. ikke kodeboksene (husker selvfølgelig ikke hvordan jeg skriver en kode), ikke smileyene, ikke noe... Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 [ code] og [/ code] Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 takker! forresten var det selve knappene som ikke funka.. men likevel =) ha en fin kveld, OG PASS OPP FOR GRØNNE REVER!! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Haha, berre hyggeleg du. Passe meg for grøne revar seier du? Eg trudde ikkje det var noko å vere redd for. Om eg tolker deg rett Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Haha, berre hyggeleg du. Passe meg for grøne revar seier du? Eg trudde ikkje det var noko å vere redd for. Om eg tolker deg rett jo! de kan stirre deg i senk på sekunder Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 ingenting funker.. ikke kodeboksene (husker selvfølgelig ikke hvordan jeg skriver en kode), ikke smileyene, ikke noe... Prøv å slette cookies og cache. ctrl-shift-del om du bruker firefox Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Vel, takk for åtvarselen. Eg skal vere svært forsiktig! 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 ingenting funker.. ikke kodeboksene (husker selvfølgelig ikke hvordan jeg skriver en kode), ikke smileyene, ikke noe... Prøv å slette cookies og cache. ctrl-shift-del om du bruker firefox jeg har prøvt.. men fen grønne reven kom å stoppa meg.. neida.. jeg fikk det til å funke etter en del leting i registeret og kanskje sletting... men uansett, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå