andre3028 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 På jobb idag snakket jeg med en kollega og vi diskuterte forskjellige ting da han sa at fettern hans hadde sendt han bilder av foster som blir spist sammen med suppe i Kina. Jeg ble jo sjokkert og måtte undersøke litt selv når jeg kom hjem. Da fant jeg ut at dette faktisk er sant og at de spiser foster sammen med suppe i Kina. Jeg syntes dette er direkte kvalmendes og motbydelig, og jeg fatter ikke hvordan dette er lov. Det er jo rein kannibalisme. Og hva er det som foregår i hodet på disse menneskene som gjør noe sånt? Jeg har en link her til artikkelen jeg fant med mange bilder. Men jeg må advare dere, det er meget sterke bilder, så ikke klikk visst du ikke klarer å se det. http://www.doomdaily.com/2009/shocking-images-show-%E2%80%9Cbaby-soup%E2%80%9D-in-china/ Vil høre deres mening om saken. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Tror de støtter abort for å si det slik. Så ikke noe godt ut though! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Det er vel å strekke utrykket "matauk" en smule vil jeg mene, men som de fleste veit så har jo kineserne underlige matvaner. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Dette er vel ingen hverdags-frokost, mer en psykopat som unner seg litt syk lunch. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Overskriften gir inntrykk av at dette er noe som er utbredt og vanlig. Da kan man jo si at "i Norge begår de seksuelle overgrep mot barn" fordi et mindretall gjør nettopp dette. Lukter litt av demonisering. 2 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Dette er vel en direkte følge av restriksjonene på hvor mange barn man kan ha i Kina. Og det står vel også at dette er forbudt også i Kina, men at det eksisterer et svartebørsmarked for slik "mat". For oss i vesten så er det motbydelig og forkastelig, men for mange kinesere så er det antagelig naturlig. De spiser jo strengt tatt alt de kommer over. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 tja, hvorfor skal det være så galt å spise et allerede dødt menneskebarn når det er greit å drepe for så spise andre dyr? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 tja, hvorfor skal det være så galt å spise et allerede dødt menneskebarn når det er greit å drepe for så spise andre dyr? Vell, det blir jo i form av kannibalisme. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Er vel en såkallt hoax dvs. skrøne/vandrehistorie som har versert et års tid De dytter riktignok mye rart i seg disse kineserne, men kannibaler? Nei det tror jeg ikke Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 tja, hvorfor skal det være så galt å spise et allerede dødt menneskebarn når det er greit å drepe for så spise andre dyr? Vell, det blir jo i form av kannibalisme. Men er egentlig kannibalisme noe verre en å spise andre arter? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Med så mange som bor i det landet er jeg faktisk ikke overasket over at det finnes en eller annen kanibal. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Overskriften gir inntrykk av at dette er noe som er utbredt og vanlig. Da kan man jo si at "i Norge begår de seksuelle overgrep mot barn" fordi et mindretall gjør nettopp dette. Lukter litt av demonisering. Jeg er enig, og har derfor gjort et par små forandringer. Hvis du, trådstarter eller noen andre måtte ha innvendinger eller forslag til en bedre emnetittel, ikke nøl med å ta kontakt med meg via en privat melding. Dette innlegget skal ikke kommenteres her i tråden. Redigert: Forumet hikket, innlegget kom dobbelt. Endret 29. juni 2010 av Runar Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Faen dette er noe av det sykeste jeg har sett, ble direkte kvalm av de bildene. Dette er jo kannibalisme, og det er ubeskrivelig motbydlig og respektløst, mennesker som tilater dette fortjener nakkeskudd Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) tja, hvorfor skal det være så galt å spise et allerede dødt menneskebarn når det er greit å drepe for så spise andre dyr? Vell, det blir jo i form av kannibalisme. Men er egentlig kannibalisme noe verre en å spise andre arter? Spør du fordi du helt ærlig ikke ser hva som skiller kannibalisme fra å spise andre arter, eller er du ute etter å trolle? Endret 29. juni 2010 av Runar Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Dette er ganske sykt. Hvor kommer man på tanken "Hey! I dag skal jeg spise mitt døde foster!"? Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 tja, hvorfor skal det være så galt å spise et allerede dødt menneskebarn når det er greit å drepe for så spise andre dyr? Vell, det blir jo i form av kannibalisme. Men er egentlig kannibalisme noe verre en å spise andre arter? Spør du fordi du helt ærlig ikke ser hva som skiller kannibalisme fra å spise andre arter, eller er du ute etter å trolle? Klart ville jeg ikke funnet på noe slikt, men er det egentlig noen grunn til at kannibalisme er galt? "Det er ekkelt" er ingen god grunn. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Tipper det smaker som kylling. Er det ikke det alle sier om eksotisk mat? 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) tja, hvorfor skal det være så galt å spise et allerede dødt menneskebarn når det er greit å drepe for så spise andre dyr? Vell, det blir jo i form av kannibalisme. Men er egentlig kannibalisme noe verre en å spise andre arter? Spør du fordi du helt ærlig ikke ser hva som skiller kannibalisme fra å spise andre arter, eller er du ute etter å trolle? Klart ville jeg ikke funnet på noe slikt, men er det egentlig noen grunn til at kannibalisme er galt? "Det er ekkelt" er ingen god grunn. Kan like greit spørre deg og hva som er galt med å spise min egen dritt. Det er respektløst å spise døde mennesker, det er kvalmt, ekkelt, forferdelig og motbydlig. Hvis du trenger en ytterligere grunn ser jeg heller at du legger deg inn på psykisk avdeling. Endret 29. juni 2010 av MrLG Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Han snakket vel om kanibalisme, ikke eting av daue fostere? Jeg ser forresten poenget hans. Om det er helt greit å drepe dyr for å spise dem, hva er så galt med å spise mennesker (Personelig synes jeg det er kvalmt, men jeg ser hva han mener)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå