QueenOfTheRoad Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 hei folkens. er ny her jeg. jeg skal kjøpe en 95 hyundai sonata 2.0l gls av en god venn. men så sier han at kanalene må sveises. det sier meg igrunn svært lite bortsett fra at en annen sa at det hadde noe med side skjørtene å gjøre. jeg vet ikke hvor mye skade som er på disse kanalene, men er det noen som vet prismessig sånn ca hvor mye det koster å sveise/repaere dette? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Å sveise i nye kanaler er ganske kostbart om du skal gjøre det på et verksted. Det er ganske mye jobb, tør ikke å si en eksakt pris, men godt over 10 000 kommer det nok på. Du må tenke litt på om det er verdt det i forhold til standaren på bilen ellers. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Om han er en god venn, så selger han deg ikke den bilen. Om kanalene er spist opp (dette er en del av bæringa av hele bilen), så spørs det hvor mye annet som er eti opp eller bør skiftes. En så gammal hyundai er nok mer dyngemat. Å reparere slikt lønner seg kun om man kan sveise skikkelig og gjør alt selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå