knutsen92 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hei, Har nettopp satt inn mitt XFX 5870 fra Dustin.no Ytelsen f. eks i WoW er kun 50-60FPS, mens GTA IV kan ikke engang kjøres på max pga lagg. Spiller jeg Sniper Ghost Warrior, så får jeg masse piksler og spillet krasjer. Men så prøver jeg Company of Heroes og kjører benchmark på max grafikk, 253FPS average. Jeg skjønner absolutt ingenting? Jeg har lastet ned nyeste driver fra ATI, 10.6. Har prøvd driveren som kom med CD og jeg har prøvd driver 10.4 som fungerte knall på mitt gamle 5770. Har lastet ned nyeste Direct x også. Noen som har erfart disse problemene? HJELP Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 oppdater driver., i WoW, prøv å skrive. /console maxfps 200 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Vet ikke hvilke innstillinger du bruker i wow, men med alt på max ligger jeg på 25-40fps i dalaran/25mans raids, om jeg er alene og quester ligger jeg dog på 150-200fps. GTA har jeg ikke prøvd. Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 nå har det seg vel at gta er veldig dårlig lagd i forhold til pc. Mener å huske at den krever både mye cpu og gpu kraft. Ligger i gjennomsnitt på min egen maskin på ca 50-60 fps og det er med 2X 295 i quad sli og en 1366 965 extreme på 4,1 Ghz. Hvordan ser resten av spec'n på maskinen ut? Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Viste seg at jeg bare hadde en veldig dårlig versjon av begge spillene som jeg testet. Får rundt 60FPS i Dalaran og instances, og rundt 200 alene på questing likt som deg. Kjørte en 3Dmark06 for å teste ytelsen, fikk 24152 poeng, noe som jeg anser som en ganske god score. Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Kom på en ting til! GTA IV har problemer med Windows 7! Bare start spillet gå inn på det! men ikke trykk på noe. Er visst noe bug med at med en gang du trykker en knapp så begynner det å lagge. Men når du ikke trykker så er det fint... Kan også prøve å installere en patch av gangen og se om en av de hjelper? Tar litt tid med Installer, prøve, installer, prøve men det kan funke. Litt mer om det med 60 fps max. Fant litt mer ut av det etter en stund. Problemet er at du har på Vertical Sync. Noe som setter ned max fps til hz'en på skjermen. 60hz er vanlig og derfor blir det 60 fps. Du kan prøve å skrive /console maxfps 250 (sett den der du vil) som jeg sa. Eller viss det ikke funker! Bare skru av vertical sync! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå