frevild Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Jeg har en Nokia 6500 Classic som ikke er helt seg selv lenger. Når jeg slår den på, får jeg ikke tilgang til meldingene mine, og får heller ikke skrevet noen melding. Det kommer opp en feilmelding om at "lagringsminne for meldinger ikke er klart." Etter å ha ventet et par minutter blir telefonen ok igjen. Deretter, etter enda ca. to minutter, henger den seg/slår seg av og på. Og da er det tilbake til start: Jeg må vente et par minutter for å få tilgang til meldingene, og telefonen slår seg deretter av og på igjen. Mao.: Telefonen er nesten ubrukelig. Dette problemet hadde jeg tidligere også, for noen måneder siden, men da gikk det i orden av seg selv etter at jeg slettet en del meldinger og bilder. Jeg har trykket en del på sletteknappen nå også, men det har ikke hjulpet. Jeg har totalt ca. 3000 meldinger og 14 MB bilder (ingen musikk, ingen videosnutter). Siden den er så ustabil, får jeg heller ikke tatt sikkerhetskopi/oppdatert programvaren vha. PC-Suite. Jeg ringte Nokia, men de visste ikke helt og henviste meg til å levere telefonen inn til reparasjon. Det vil ta tid, og jeg skal på ferie snart. Er det noen som aner hva som kan være i veien? Og er det noen som har forslag til hva jeg kan gjøre?? Takk! Endret 29. juni 2010 av frevild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå