kokkos Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hjelp!!!! Sliter noe forferdelig med et oppdrag. Er på en kai med togstasjon, noen store lagerbygninger og noen kraner. Klarer absolutt ikke dette oppdraget. Noen som har noen koder for å få mere liv eller andre koder? Eller forslag til hvordan jeg kan greie det oppdraget? Håper på noen svar. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Du kan jo forsøke et søk på Mafia på siden www.gamefaqs.com Der bør du, logisk nok, finne et par nyttige faqs.. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hjelp!!!! Sliter noe forferdelig med et oppdrag. Er på en kai med togstasjon, noen store lagerbygninger og noen kraner. Klarer absolutt ikke dette oppdraget. Noen som har noen koder for å få mere liv eller andre koder? Eller forslag til hvordan jeg kan greie det oppdraget? Håper på noen svar. På forhånd takk. Lengst til venstre på kaia (ganske nærme vannet), står det noen jernbanevogner. Du må skyte istykker en liten trekloss under hjulet på den første vogna. Da begynner den å trille og knuser veggen i en nærliggende lagerbygning (hvis jeg ikke husker helt feil. Har ikke spilt Mafia på ca. 9mnd) Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Du må først endre en av pensene (husker ikke hvilken, tror det er den nærmest vognene), og skyte vekk (eller var det plukke vekk) treklossen foren hjulet på tankvognen. Så går du fram til vogna der den krasjet, ser en cutscene og får autosave (etter hva jeg kan huske, ihvertfall). Du kan bruke en bil til å gjemme deg for sniperne bak, og ellers kjøre over de fleste folk du vil ha kverk på. Hvis du kjører rett til vognene og så rett til krasjstedet burde du ikke ha større problemer. Pass dog på for en fyr med tommygun som er mellom kassene om står i nærheten av vognene, mot havna. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Finnes utrolig mange cheate sider, her er mine favoritter: - Gamewinners.com - Gamefaqs.com Lenke til kommentar
kokkos Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Tusen takk for mange gode råd. Her skal det spilles ja. Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 THe One and only! www.gamecopyworld.com der finner du diverse trainere til ALLE spill!! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Husker jeg sleit med det brettet der ja. Bynte å skyte på den klossen da, men ga opp da ikke det gikk. Tenkte seff ikke på å PLUKKE den bort Fikk lyst å byne med Mafia igjen. Grusomt bra spill Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Husker jeg sleit med det brettet der ja. Bynte å skyte på den klossen da, men ga opp da ikke det gikk. Tenkte seff ikke på å PLUKKE den bort Fikk lyst å byne med Mafia igjen. Grusomt bra spill Gjør det, det er minst like bra andre gang (og mye enklere). Derv selv og jobba fælt på denne bana, kverka nesten alle folk som fantes der uten at noe skjedde, for så å bli tatt ut av en eller annen gærning som lurte med hagle bak en dør... Lenke til kommentar
MadMan_X Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Ser ut som alle sleit på den banen! jeg oxo! Men jeg måtte finne det ut selv fordi jeg lastet ned beta version og ingen faq på nettet.....tror jeg brukte 2-3 dager på den banen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå