LMH Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hei! Moderen og faderen har fått seg ein ny router her i huset og no som eg er heime for sommaren melder behovet seg for litt nedlasting. Problemet er berre at eg ikkje får åpna portar! Eg loggar meg inn på routeren gjennom 192.168.80.1 og kjem meg inn med passordet 1234. Problemet er at eg ikkje kan gjere noko som helst inne på den, ikkje ein gong endre SSID eller passord. Det virkar nesten som desse moglegheitene er fjerna, så spørsmålet er om dette er mogleg? Kan eg i så fall komme meg rundt det på nokon måte? Har kobla til med både trådlaust og kabel utan at det gjorde noko foskjell. Routeren er ein Zyxel P-660HW-T3 v2. Det kom eit lite hefte med routeren der det står at ein kan åpne portar ved å logge inn der, men ikkje noko meir enn det. Takkar for svar Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Aha, mora mi har samme ruteren. Disse ruterene er noe piss som telenor har kjøpt hos ZyXel og distribuerer til kundene sine. Jeg har logget meg inn på en slik en før og åpnet et par porter, er du sikker på at du har logget deg inn som admin bruker? Lenke til kommentar
LMH Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Prøvde å logge inn igjen no og kan ikkje skrive noko anna enn passordet, så antar ein alltid er admin. MEN no prøvde eg å taste inn 1234 og då kom det plutseleg opp en "lag nytt passord"-meny. Innbiller meg at eg har gjort dette før, men då må eg berre ha trykt enter utan å faktisk taste inn 1234. Har nok berre antatt at det var det som sto der sidan det var 4 "stjerner" i det som sto der frå før. No ser det ut til at eg kan fikse på ting Moralen er altså: Sjølv om passordfirkanten allereie er fylt ut med **** må ein fjerne dette og taste inn 1234. Takkar for svar, hadde ikkje gått inn igjen no viss ikkje Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hehe, så fint at du fant ut av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå