TheFighter94 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Fekk lyst på vannmelon no! Søndag i morgon, må vente til mandag. :/ Har dere seriøst ingen søndagsåpne butikker i nærheten ? Lenke til kommentar
Penance Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Har dere seriøst ingen søndagsåpne butikker i nærheten ? Opplyst og bereist, du! Er da mange steder i Norge det ikke finnes søndagsåpne butikker. Hvor jeg kommer fra stenger tilogmed bensinstasjonen klokka 19.00 på hverdager. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Dårlig med søndagsbutikkar her ja. I morgon blir det vannmelon! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg har lagt til en avstemning, siden jeg ble nysjerrig på hva folk krever av en vannmelon. 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Det må da være det første, alt annet bli bare feil Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 I helvete da. Det er én som ikke vil at den skal være sprø!!! Hvem kan dette være. Det er altså folk der ute som ikke vil ha sprø vannmelon. Jeg har nettopp kjøpt en vannmelon på Meny, og de ble nettopp lagt i hylla da jeg kom. Mer info om denne senere. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Nå er det to som vil ha honningmelonkonsistens Dette går bare ikke Lenke til kommentar
robolai Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Har blitt en del meloner på meg i år. Bare en av dem var svært god, en god, noen midt på treet og to så dårlig at jeg kasta de etter noen biter. Den beste ble kjøpt på Rema, mens nesten alle de andre er minimeloner kjøpt på prix. Ganske misfornøyd med kvaliteten i år, blir like skuffet hver gang jeg smaker på en stygg melon. Gråter nesten en liten skvett inni meg hver gang Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Nå er det to som vil ha honningmelonkonsistens Dette går bare ikke Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg tror de som vil ha myk melon bare stemmer på det for faenskap. Hvis noen av dere som leser denne virkelig vil ha myk vannmelon. Så stå frem og forklar dere selv! Sveklinger. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg kjøpte vannmelon i sted, kommer tilbake med rapport. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg tror de som vil ha myk melon bare stemmer på det for faenskap. Hvis noen av dere som leser denne virkelig vil ha myk vannmelon. Så stå frem og forklar dere selv! Sveklinger. Sveklinger? Hvor mye drar du i mark egentlig? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 JAAAAAAAAAAA. Vannmelonen var god!!! Endelig fikk jeg en ny og god vannmelon. Den var sprø, og utrolig saftig. Og smaken helt perfekt - noe som ser ut til å være tilfellet hver gang konsistensen er perfekt. Det jeg frykter, er at hvis jeg går tilbake om fire dager og vil ha mer vannmelon, så er det den samme som ligger der. Og når du spør de ansatte hvor ny den er, eller om den er god, har de ikke peiling. Men det er sikkert dette som skaper forjævlig vannmelon. Bra jeg kom når den var helt ny og ble lagt på hylla. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Vannmelonen jeg spiste i dag var veldig god. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Man skal alltid kjøpe en hel melon. Den er alltid best. (Uff det fikk meg til å høres ut som en know it all) Men det er sant, syns alltid at de hele har vært best. Endret 6. juli 2010 av ^fmj Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg tror de som vil ha myk melon bare stemmer på det for faenskap. Hvis noen av dere som leser denne virkelig vil ha myk vannmelon. Så stå frem og forklar dere selv! Sveklinger. Sveklinger? Hvor mye drar du i mark egentlig? Jeg tror vi har funnet vår nye FSX! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Gikk forbi en grønnsaksbutikk i dag, og de hadde vannmeloner som var én meter lange. Skal opp å kjøpe imorgen. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg liker bare når de er sprø og søte. Overmoden vannmelon er vel noe av det verste jeg vet om. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Melonen i bildene var visst fra Hellas. Den var helt perfekt, og den beste jeg har hatt i år. Til sammenligning med den forrige melonen, var alle steinene i den greske svarte. Og skallet var mørkt, og kjøttet mye rødere. Kanskje det er en indikator på god melon? At den har modnet skikkelig da? Endret 9. juli 2010 av Ramius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå