Gå til innhold

Hjelp pikselfeil på projektor!

Anbefalte innlegg

Har hatt en Optoma HD200X i et halvt år, har bare brukt den 180 timer, og i dag dukket det plutelig opp pikselfeil på bildet.

Illustrert her:

post-62564-1277826965,0588_thumb.jpg

Jeg teller 36 døde piksler, og 1 låst piksel.

Hva kan være årsaken til dette, jeg har prøvd forskjellige kabler, og tilkoblinger. Jeg har slått den av og på og prøvd alt mulig rart.

Dette er EKSTREMT plagsomt under film, da døde pikslene ødlegger i lyse scener og låste pixelen lyser opp i mørke scener.

Om dette bare er en teknisk feil på projektoren, dekkes det av garantien?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte og fikk samme Optama på fredag, hooket det opp og etter noen min fikk vi selv en pixelfeil!

Veldig kjedelig når vi har ventet over 1 mnd'e så er det pixelfeil fra dag en! Men det går ikke under garantien dessverre, men uansett vet jeg ikke om vi hadde sendt den tilbake siden det tar sikkert en evighet!

Lenke til kommentar

Kjøpte og fikk samme Optama på fredag, hooket det opp og etter noen min fikk vi selv en pixelfeil!

Veldig kjedelig når vi har ventet over 1 mnd'e så er det pixelfeil fra dag en! Men det går ikke under garantien dessverre, men uansett vet jeg ikke om vi hadde sendt den tilbake siden det tar sikkert en evighet!

Er det nokk ødlagte pixler (6-8) og dem er samlet så er det garantisak. Hos meg er området så stort at det sluker en hel bokstav på teksting.

Lenke til kommentar

Hvor lang tid kan dem bruke på å reparere projektoren? Jeg brukte den som TV og har ingenting annet, status på reperasjon er: "Venter på deler".

Har jeg krav på låneprojektor? Skipt å ikke ha projektor nå midt i VM og i starten av Tour de France.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fy faen jeg ble så irritert nå. Fikk tilbake projektoren, men nå virker ikke hjulet som justerer opp og ned bildestørrelsen. Hjulet er helt løst, det virker som om noen har glemt å koble det sammen med linsen. Så da er det en ny runde tilbake til verkstedet. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...