KapteinKnut Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hva er deres kriterier til en perfekt "festival øl" ? og har dere noen anbefalinger? mine kriterer: -Billig -Lettdrikkelig -Velsmakende -kan drikkes i lette lunken tilstand, er ikke alle som har kjølemuligheter i campen. Noen som har tips for dette, btw? -Er på boks, flaske er som regel forbudt på festivalområder Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Mitt må bli: Lysholmer Double Ice - Den er OK billig - Smaker bra selv om den ikke er helt kald - Har ikke masse bånnslam - Er lys så den er lettdrikkelig - Passer til all slags mat. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg tror Hansa tilfredsstiller kriteriene dine. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Pokal på 1,5L plastflaske. Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 haha pokal 1,5. maks rølpefaktor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå