spetwols Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 yo Vi har hytte i fredriskstad og tenkte og kjøre ts selv dit. Men lurer på om det er mye snut fitte der ? Kjører gjenom fra ski-moss-fred. Dere vet sikkert dere som har kjørt der. Må kjøre på gamle veien gjenom moss og ikke motorveien. Kunne gjort det, men tsen går som en bøtte med dritt og lort nå ^^ Altså når den blir varm. Så blir nok noen pauser elelr så varmkjærer jeg møkka. Men kan det være en del sivil på vei dit og i fredrikstad ? Jeg skal bare kjøre rett til hytta. Så kommer jeg nok til å kjøre en del i skauen og på bmx banen der. Ikke så mye på veien trur jeg. Er liksom bare straka veien fra ski til fredrisktad. Stor sjangse for å bli stoppa ? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Herregud for et tåpelig innlegg. Ta bussen! Og ja. Det er masse "snut" der. Kjører ofte til hytta mi, og snuten står overalt med laserne sine. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Herregud for et tåpelig innlegg. Ta bussen! Og ja. Det er masse "snut" der. Kjører ofte til hytta mi, og snuten står overalt med laserne sine. å, hvorofor er det så tåpelig ? Hvorfor skal jeg ta bussen. Hele familien skal dit da. Men jeg vil kjøre, fordi jeg har tenkt til og kjøre i skauen og på bmx banen der. Også kan jeg dra hjem før dem, fordi jeg gidder ikke være der i 2 uker. Rart da at snuten står med laserne over alt. aldri sett. Endret 29. juni 2010 av spetwols Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 jeg har aldri sett snut der, mens jeg har kjørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå