Holdal Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hei, skal kjøpe ny bærbar pc. har to i sikte men enda litt usikker på hva jeg skal velge. Første pcen er Acer Aspire Andre pcen er HP Pavilion dv8-1190 Nokså like på oppsettene de pcene. så trenger deres mening På forhånd takk Mvh Kim Andre Holdal Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hvis du har tenkt å bruke maskinen til spilling så er ingen av disse maskinene spesielt godt egnet. Aceren har GDDR3 minne på skjermkortet som yter langt dårligere enn tilsvarende kort med GDDR5. Og den Hp'n har et regelrett dårlig skjermkort med tanke på spill. Disse maskinene fra HP er derimot godt egnet til spill. HP Envy 17- 17,3" HD+ LED Radeon HD5850, Core i5-450M, 4GB RAM, 500GB HDD, DVD±RW, kamera, BT, W7 Home, pris 9995kr. HP Envy 17-1085 17,3" Full HD LED Radeon HD5850,Core i7-720QM,6GB RAM,500GB HDD,DVD±RW,kamera, BT, W7 Home, pris 11995kr. Lenke til kommentar
Holdal Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Blir vell litt spilling, men burde vell klare meg lenge med de pc'ene jeg linket til. Var helst skjerm størrelsen som fristet meg. Og er jo kraftigere med ram på Acer'en. Og mer Hdd plass. noe som jeg nesten må ha. Endret 30. juni 2010 av Holdal Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Da vil jeg anbefale deg og heller gå for en Envy og evt. kjøpe ett billig NAS ved siden av. Du får mer bang for buck i en Envy. De rimeligste NAS'ene på 1TB koster fra 1500kr og da får du full funksjonalitet med speiling av dataene din også. Det blir jo faktisk samme pris, eller billigere enn de maskinene du har funnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå